کد خبر: ۴۰۶۰۸۰
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق لوازم و محتویات خودرو خبرداد و گفت: متهم به ۱۲ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

دستگیری سارق محتویات خودرو

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۱۹ آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده "خیابان قفیلی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودرو به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد.

او با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد ادامه داد: با ایجاد طرح مهار، خودروی متهم متوقف و متهم دستگیر شد.

سرهنگ نظری گفت: از صندوق عقب خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۲ عدد آمپلی، دو جفت باند، ۲ ضبط و ۲ قبضه سلاح سرد همگی سرقتی مجموعا به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و ۱۲ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

او افزود: متهم دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: