April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۰۸۵
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
شهردار منطقه ۱۱ گفت: با اتمام عملیات اجرایی مجموعه ‫شهربانو‬، این مرکز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. ‬

عملیات اجرایی احداث مجموعه شهربانو پایان یافت

سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ١١ گفت: با اتمام عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی، ورزشی ‫شهربانو (ویژه بانوان) ‬، این مرکز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. ‬

موسوی از توسعه زیرساخت‌های حوزه بانوان در این منطقه خبر داد و افزود: ساختمان شهربانو به مساحت ۳۰۰ مترمربع، با زیربنایی قریب به ۱۱۱۸ مترمربع، شامل زیرزمین، طبقه همکف، طبقات اول و دوم است که این مجموعه، دارای کاربری ورزشی، خانه کودک، کلینیک و مشاوره روانشناختی، مزون، کافی‌شاپ، گالری، عرضه محصولات، کلاس‌های آموزشی، فضای کار مشارکت‌های اجتماعی و... است.

وی با بیان اینکه مراحل بازسازی و اقدامات عمرانی این پروژه پایان یافته، ادامه داد: به امید خدا، مجموعه شهربانو در دی‌ماه افتتاح خواهد شد و بانوان منطقه می‌توانند از آن استفاده کنند.

شهردار منطقه ۱۱ سپس با اشاره به مجموعه دیگری برای بانوان در این منطقه توضیح داد: افتتاح مجموعه شهردخت منطقه ۱۱ با رویکرد تسهیل دسترسی دختران به خدمات فرهنگی و اجتماعی، بسترسازی برای بهره‌مندی دختران از امکانات و فضا‌های شهری، حمایت از دختران توانمند، ارتقای نشاط اجتماعی دختران و... در دست اقدام است.

وی همچنین بیان کرد: این مجموعه در فضایی به مساحت ۵ هزار مترمربع، ویژه طیف دختران ۱۵ تا ۳۰ ساله در قالب کارگاه‌های آموزشی، فضای کار مشارکت‌های اجتماعی دختران، خانه خلاق و نوآوری دختران، پاتوق‌های گفتگو، ارائه خدمات مشاوره، نگارخانه، گالری هنری و... در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج)، واقع در چهارراه دانشجو به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: