April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۰۸۷
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
0
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه صدر در حین لایی‌کشی و انجام حرکات مخاطره‌آمیز توقیف شد.

برخورد با هنجارشکنان؛ توقیف موتورسیکلت در بزرگراه صدر

سرهنگ فیروز کشیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۳۰۰ سی سی که به صورت بسیار خطرناک درمحدوده بزرگراه صدر به شرق - دستواره - در حال لایی‌کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بود به محض رویت همکاران بنده در پلیس بزرگراه در راستای اجرای طرح مهار، متوقف و از ادامه حرکت و تردد آن جلوگیری شد.

سرهنگ کشیر ادامه داد: برخورد با این نوع از هنجار شکنی و ناامنی‌ها خواست و مطالبه شهروندان است و پلیس راهور تهران بزرگ خود را ملزم و متعهد به پاسخگویی به درخواست‌های مردمی می‌داند و باید قبل از هرگونه اتفاق و حادثه‌ای از آن جلوگیری کند که در خصوص برخورد با تردد و ایجاد مزاحمت‌های موتورسیکلت سنگین نیز قبل از آنکه جان خود راکبین و دیگر شهروندان را به مخاطره بیاندازند از تردد آن‌ها در هر جایی از پایتخت باشد جلوگیری خواهد شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این مطلب که طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین و هنجارشکن در پایتخت ادامه دارد، به دارندگان و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار و تذکر داد که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند چرا که به محض رویت این موتورسیکلت‌ها بخاطر امنیت تردد و حفط جان خود راکبین و دیگر رانندگان و شهروندان، توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ توقیف و به پارکینگ هدایت می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: