April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۱۴۱
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: علم رباتیک در عصر حاضر پیشرفت فوق العاده‌ای داشته و به عنوان یک علم میان رشته ای شناخته شده است.

طراحی محصولات اسباب‌بازی در قالب کیت‌های هواپیمایی برگرفته از علم هوافضا

احسان طغرایی٬ مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: علم هوافضا از به‌روزترین و پرکاربردترین علوم در دهه‌ی اخیر محسوب می‌شود. حتی می‌توان گفت این علم در قرنی که گذشت تعیین کننده و جایگاه بخش مهمی از حوادث بوده و در دهه اخیر چه در زمینه‌های نظامی و چه در زمینه‌های تحقیقاتی به سرعت پیشرفت کرده است.

او افزود: آشنایی با این علم و شناساندن کاربردی آن و بهره جستن از فضا‌های علمی نو ٬ جذاب و سرگرم کننده هوافضا برای دانش آموزان در مدارس نوین، باعث می‌شود تا این علم جایگاه واقعی و مناسب خود را در کشور ایران داشته باشد. در این راستا این شرکت دانش بنیان در سه کلاس پروازی و در سطح‌های مختلف اقدام به طراحی محصولات در قالب کیت‌های هواپیمای مدل کرده و همچنین کارگاه‌های آموزشی ساخت و پرواز را برگزار می‌کند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: طراحی محصولات در قالب کیت‌های هواپیمای مدل دارای کلاس پروازی دست پرتاب در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، کلاس پروازی موتورکشی در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و حرفه‌ای و کلاس پروازی رادیو کنترل در سه سطح ترینر آموزشی، حرفه‌ای و عمود پرواز است.

او گفت: در عصر حاضر و قرن بیست و یکم، علم رباتیک پیشرفته فوق العاده‌ای داشته است و به عنوان یک علم میان رشته‌ای شناخته می‌شود. این علم توانسته تاثیر به سزایی در زندگی بشر و بسیاری از صنایع داشته باشد. ربات‌ها ماشین‌های برنامه پذیری هستند که در انجام برخی امور می‌توانند جایگزین انسان شوند.

طغرایی بیان کرد: از آن جایی که دنیا با سرعت رو به پیشرفت و گسترش هوش مصنوعی است، انتظار می‌رود این ربات‌ها به توانایی‌های پیشرفته‌تری نیز مجهز شوند. آموزش رباتیک و برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان این امکان را برای دانش آموزان فراهم می‌کند تا مهارت‌های مختلف را به شیوه‌های گوناگون بیاموزند.

او اشاره کرد: ما در این شرکت سعی داریم با آموزش‌های نوین و استفاده از تکنولوژی‌های تاثیر گذار در زندگی بشر جهت تولید کیت‌های آموزشی و استفاده از آن‌ها جهت آموزش دانش آموزان و علاقه‌مندان را به صورت کاربردی‌تر با این علم آشنا کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: