کد خبر: ۴۰۶۳۸۰
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
فیلم «ماه شورش: قسمت اول – فرزند آتش» به کارگردانی زک اسنایدر، خالق آثاری نظیر «۳۰۰»، «مرد پولادین» و «ارتش مردگان» مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

فیلم «ماه شورش» مورد انتقاد شدید قرار گرفت

فیلم «ماه شورش» که یک دهه پیش ایده‌ای داستانی برای مجموعه «جنگ ستارگان» با بازی ناتالی پورتمن، مارک همیل و هریسون فورد بود، حالا به عنوان یک داستان مستقل در نتفلیکس به نمایش در‌می‌آید. بازیگرانی همچون سوفیا بوتلا، چارلی هونام، میخیل هایسمان و جایمن هانسو در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

هالیوود ریپورتر نوشت: «این فیلم یک تلاش درهم و جعلی است که می‌خواهد با پلات‌های گوناگون و شخصیت‌های ضعیف، حفره سیاه خود را بپوشاند. بن‌مایه مقاومت در برابر سرکوب اساسی‌تر از آن است چندان تاثیرگذار باشد.»

یکی دیگر از مخرب‌ترین نظرات درباره «ماه شورش» از طرف ایندی‌وایر است که به این فیلم امتیاز D می‌دهد و آن را بدترین فیلم اسنایدر می‌نامد: «به سختی می‌توان درباره قسمت‌های بعدی این فیلم که ترکیبی از موضوعات تکراری است و تماشای آن باعث پشیمانی می‌شود، کنجکاو بود و برای آن شوقی نشان داد.»

ورایتی نوشت: «ماه شورش کاملا اصیل است. اما از طرفی صحنه‌های بیش از حد آشنایی را به نمایش می‌گذارد که ترکیبی از آثاری همچون «جنگ ستارگان»، «نگهبانان کهکشان»، «ارباب حلقه ها» و «پلنگ سیاه» است.»

ددلاین نیز نظرش درباره فیلم را اینگونه بیان کرد که «روند کند داستان، که امضای اسنایدر را دارد، حس تکراری و گمراه‌کننده‌ای را انتقال می‌دهد و به جای ارتقای صحنه‌های اکشن، آن‌ها را نامفهوم به تصویر می‌کشد تا ضعف خود در کارگردانی و طراحی صحنه‌های نبرد را پنهان کند.»

گاردین نیز به فیلم امتیاز ۱ از ۵ می‌دهد و آن را «یک آشفتگی زشت و به طرز غیر قابل‌باوری احمقانه» توصیف می‌کند.

«اسنایدر با ارائه بیش از حد پیش‌زمینه داستانش که منجر به تفسیر فیلم به جای خلق جهان می‌شود، بین تماشاگر و جهان خیالی فیلم فاصله می‌اندازد.»

فیلم «ماه شورش: قسمت اول – فرزند آتش» با امتیاز ۹ درصد در راتن تومیتوز شروع کرد. امتیاز تازه‌ترین ساخته اسنایدر در حال حاضر به ۲۳ درصد بر اساس ٤۳ نقد رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: