کد خبر: ۴۰۶۳۸۳
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: پنج درصد نفرات اول آزمون ها در تمام رشته های تخصصی و فوق تخصصی عضو هیئت علمی شهید بهشتی خواهند شد.

امتیاز ويژه دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی برای نفرات اول رشته‌های تخصصی

علیرضا زالی٬ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: الان موضوعاتی مانند نظام پرداخت، تعرفه گذاری و امنیت شغلی از جمله پیش‌شرط‌های لازم برای رشته‌هایی مانند بیهوشی، کودکان و حتی طب اورژانس هستند که از جذابیت‌های کمتری برای افراد شرکت کننده در آزمون دستیاری برخوردارند که باید برای داوطلبان این رشته فراهم شوند.

او گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ۲۶ رشته فلوشیپ و ۲۵ رشته تخصصی ظرفیت‌های لازم را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: شرایط لازم برای رشته‌های کودکان، بیهوشی و طب اورژانس نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده اند؛ اما باید مشوق‌های بیشتر برای شروع به کار در این رشته‌ها در نظر گرفته شوند.

وی با اشاره به آمار نفراتی که تا کنون در مرحله اول پویش ملی سلامت شرکت کرده اند، بیان کرد: آمار اولیه نشان دهنده این است که یک سوم افراد شرکت کننده از بیماری فشار خون خود مطلع نبوده اند. آمار دیابت در تهران به ۱۷/۵ درصد و میزان کلسترول بالا در تهران به ۴۲ درصد رسیده است.

او ادامه داد: برنامه ریزی شده تا از ظرفیت داوطلبان برای طرح پویش ملی سلامت استفاده بهینه شود؛ انتقال و مهمانی دانشجویان تخصصی و فوق تخصصی از سایر دانشگاه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فراهم است.

زالی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرده است که پنج درصد نفرات اول آزمون‌ها در تمام رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی را عضو هیئت علمی خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: