April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
فروش هشت ماهه ۱۴۰۲ بیشتر از کل سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد
کد خبر: ۴۰۶۴۰۰
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
فروش هشت ماهه ۱۴۰۲ بیمه کوثر بیشتر از کل سال ۱۴۰۱ شده که نشان دهنده سرعت خیره کننده بیمه کوثر بر ریل رکوردشکنی است.

سرعت خیره کننده بیمه کوثر بر ریل رکوردشکنی

اقتصاد به شرط رونق و دستیابی به رکورد‌های جدید ارزش پیدا می‌کند. اما زمانی این روند ارزشمندتر می‌شود که رکوردنی در فضای سالم رقابتی صورت پذیرد. اینکه برای یک محصول انحصار ایجاد کنیم و تولیدکننده آن محصول از خود تعریف کند، ارزش چندانی ندارد. زیرا مسابقه‌ای که یک دونده داشته باشد، بدست آوردن مقام اول نه تنها ارزشی ندارد، بلکه خنده دار است. اقتصاد بدون رقابت، باعث رکورد می‌شود و ایجاد نوآوری را زیر سوال می‌برد، اتفاقی که دربسیاری از بخش‌های اقتصادی همچون خودروسازی‌ها شاهد هستیم.

اهمیت داشتن رقیب

داشتن رقیب، ارزشی است که برای خریدار قایل هستیم. وجود عرضه کنندگان بی شمار کالا و خدمات باعث می‌شود که مصرف کننده با خیال آسوده به سوی خرید کالا یا خدمات برود که این امر از چند زاویه قابل تامل است. اول اینکه احترام به مشتری و رونق دادن فرهنگ مشتری مداری است. دوم اینکه تولیدکننده کال یا عرضه کننده خدمات را به تحرک وادار می‌کند تا دایم بدنبال ارایه محصولات جدید باشد، رویکردی که باعث طوفان فکری، نوآوری و شکوفایی در تمامی بخش‌های یک مجموعه می‌شود.

بیمه در بالاترین میزان رقیب

یکی از بخش‌های اقتصادی که ارزش بسیاری دارد، صنعت بیمه است. بیمه با مدیریت ریسک، جذابیت‌های بسیاری برای مردم به وجود آورده به نوعی که در اولویت افرادی قرار دارد، که مایل هستند با کمترین سرمایه گذاری، بالاترین ریسک‌های زندگی خود را بیمه کنند. با وجود آنکه عدد‌های بزرگی در خسارت پردازی شرکت‌های بیمه شاهد هستیم، توجه به ایجاد شرکت بیمه در اولویت قرار دارد به نوعی که امروز بیش از ۳۰ شرکت بیمه به ارایه انواع خدمات بیمه در سراسر کشور مشغول هستند و جالب‌تر اینکه شاهد درخواست ایجاد شرکت‌های جدید بیمه هستیم که به این مهم نیز توجه شده و بیمه مرکزی بنا دارد بزودی مجوز فعالیت به شرکت‌های بیمه جدید را نیز صادر کند. بنابر این شاهد هستیم که میزان رقابت در صنعت بیمه بسیار بالاست.

به رخ کشیدن توانمندی

مدت‌ها بود بیمه در انحصار چند شرکت محدود بود تا آنکه توجه به بیمه با جدیت مطرح شد و مجوز فعالیت برای بسیاری از شرکت‌های بیمه صادر شد. ارایه خدمات متنوع باعث شد تا شرکت‌های جدید در بین رقبای قدیمی سربلند کنند و حتی در بسیاری از عرصه ها، از رقبا پیشی بگیرند. یکی از این شرکتها، شرکت بیمه کوثر است. این شرکت با ارایه خدمات گسترده و هدف قرار دادن بخش‌های گوناگون جامعه، توانست به رکوردزنی‌های بسیاری دست یابد و همواره شاهد شکوفایی این شرکت هستیم. بیمه کوثر بتازگی با ارایه آمار‌های گوناگون، توانمندی خود را به رخ رقبا کشید، به نوعی که فروش شرکت بیمه کوثر در هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با ۵۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۸۴ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال رسید.

 

بیشتر بخوانید:

مدیریت بزرگترین چالش بازنشستگان با آرامش کوثر



نیرو‌های توانمند و متعهد

برای آنکه دلایل این موفقیت را بدانیم، اظهارات معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه کوثر می‌تواند راهگشا باشد. مسعود طاهری وسیه سری با تاکید بر همت و تلاش معاونان، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی‌ها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه کوثر در سراسر کشور گفت: ارائه خدمات غیر حضوری و برخط برای صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت و توسعه این خدمات، از مهمترین عوامل موثر در چابکی بیمه کوثر و نمایندگان و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد.

اعداد خیره کننده

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه کوثر با ارایه اعداد خیره کننده و آمار‌های بزرگ در فروش خدمات بیمه‌ای گفت: فروش شرکت در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ با ۵۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۸۴ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال که بیش از فروش کل سال قبل است رسید و این تولید حق بیمه با ترکیب فروش ۸۷ درصدی در رشته‌های غیرزندگی و ۱۳ درصدی در رشته زندگی محقق شده و فروش رشته عمر و سرمایه گذاری در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

رکوردزنی در خسارت پردازی

یکی از مواردی که همواره با انتقاد خریداران بیمه رو به رو شده، خسارت پردازی است، اما آمار‌های بیمه کوثر نشان می‌دهد که در زمینه وفای به عهد نیز این شرکت بسیار موثر عمل کرده است. در این رابطه مسعود طاهری وسیه سری با بیان اینکه بیمه کوثر با ارتقای سیستم‌های خدماتی و توجه به نیاز و رضایت مشتریان با ثبت نسبت خسارت ۵۴.۵ درصد در هشت ماهه سال ۱۴۰۲، مبلغ ۴۶ هزار و ۲۹۵ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده گفت: در این بخش، سهم رشته‌های غیرزندگی ۸۸.۸ درصد و بیمه‌های زندگی ۱۱.۲ درصد از کل خسارت‌های پرداختی بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: