April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۴۰۸
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
0
مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سبدگردانی نیکان گفت: شرکت‌ها با استفاده از اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های هوشمند می‌توانند خدمات خود را به‌صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی ارائه دهند که قطعاً در کاهش تردد فیزیکی و افزایش سهم بازار بسیار مؤثر خواهد بود.

افزایش سهم بازار و کاهش تردد فیزیکی نتیجه به‌کارگیری از دانش نوین اطلاعاتی

فردین آقابزرگی در گفتگوی اختصاصی با"پول نیوز" درباره سهم دانش نوین ارتباطات، اطلاعات و تکنولوژی در توسعه زیرساخت‌ها گفت: باتوجه‌به به‌کارگیری سامانه‌های هوشمند، هوش مصنوعی و استفاده از اپلیکیشن‌ها توسعه زیرساخت‌های مالی، بانکی و حتی عمرانی می‌تواند رشد فزاینده‌ای داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی موجود در ایران و جهان باید بازنگری و بررسی همه‌جانبه شود، افزود: وجه تمایز یک شرکت اقتصادی با یک شرکت دیگر را می‌توان بر اساس سهم به‌کارگیری این شرکت‌ها در استفاده از دانش آی‌تی و تکنولوژی جدید اطلاعاتی دانست که بر اساس آن حتی می‌توان شیوه خدمات‌رسانی و ارائه خدمات شرکت‌ها را هم سنجید.


مدیرعامل سبدگردانی نیکان در ادامه اظهار داشت: شرکت‌ها با استفاده از اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های هوشمند می‌توانند خدمات خود را به‌صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی ارائه دهند که قطعاً در کاهش تردد و امکان حضور فیزیکی مؤثر خواهد بود.


آقابزرگی باتوجه‌به الزام حضور فیزیکی افراد و اشخاص در سازمان‌های سنتی تصریح کرد: این الزام موجب ازدست‌رفتن زمان و وقت مشتریان و افرادی خواهد شد که با این شرکت‌ها سروکار دارند در نتیجه به‌کارگیری دانش فنی و به‌روز، در تسهیل ارتباط، ارائه آسان‌تر خدمات به مشتریان و افزایش سرعت خدمات نقش مهمی دارد.


وی با تأکید به‌کارگیری زیرساخت‌های نوین ارتباطی در شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی افزود: شرکت‌های پیشرو اقتصادی در استفاده از زیرساخت‌های نوین اطلاعات و ارتباطاتی در بخش‌های تجارت، بازرگانی و حتی حمل‌ونقل گام‌های اساسی برداشته‌اند و فعالیت‌های اقتصادی خود را مبتنی بر دانش اطلاعاتی جدید سروسامان داده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: بازار سرمایه برای «چای دبش» تامین مالی نکرده است


این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به سامانه خریدوفروش کالا و محصولات آمازون در امریکا گفت: این شرکت با ایجاد بازار شبکه‌ای و زنجیره‌ای برای محصولات خود توانسته است زمان را کوتاه و فاصله‌ها را میان دو شهر، ایالت و حتی کشورها کوتاه کند.


آقابزرگی در ادامه افزود: شرکت آمازون با توسعه زیرساخت‌های خود به‌گونه‌ای برای سامانه خود برنامه‌ریزی کرده که مشتری از زمانی که تصمیم به خرید یک محصول می‌گیرد بهترین گزینه را به لحاظ قیمت و زمان انتخاب کند و پس از انتخاب نهایی، کالا و محصول را تا زمان تحویل به مشتری رصد و پایش کند.


وی به سامانه املاک و مستغلات درایران اشاره کرد و اظهار داشت: بنگاه‌های املاک تا پیش‌ازاین به‌صورت تصادفی مشتریان خود را پیدا می‌کردند؛ اما اکنون با ایجاد بانک اطلاعاتی مسکن و دیتای مرکزی به‌راحتی می‌توانند مشتریان خود را بیابند و خدمات خود را با استفاده از زیرساخت اطلاعاتی مسکن به فعالان حوزه مسکن ارائه و حتی سهم بازار خود را توسعه دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: