کد خبر: ۴۰۶۴۴۹
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امروز قرارداد ۵۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه سرمایه گذاری دریایی و بندری به امضا خواهد رسید.

سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه بندری و دریایی از ابتدای امسال

جلیل اسلامی معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بیش از ۹۰ درصد بار و کالا از طریق حمل ونقل دریایی و کشتی انجام می‌شود در کشور ما است و براساس آمار‌های رسمی نزدیک به ۹۰ درصد از حمل کالا از این طریق انجام می‌شود.

به گفته وی با توجه همزمانی ابلاغ سیاست‌های اقتصاد دریا امروز با حضور همه مقامات و مدیران برنامه مفصلی برگزار خواهد شد که تبین شرایط کار، توسعه ظرفیت اجرا می‌شود.

او گفت: سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال راهبرد کلان از طریق ظرفیت سازی مناسب و توسعه تجارت کشور است.

اسلامی بیان کرد: امروز قرارداد سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در حوزه دریایی و بندری از جمله ایجاد زیرساخت سیلو و کانتینر نفتی و امنیت غذای برگزار می‌شود.

معاون دریای و بندری توضیح داد: امسال در حوزه سازمان بنادر و دریانوردی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که نیمی از آن در حوزه بخش خصوصی است و اقدامات موثری در حوزه پس کرانه انجام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: