کد خبر: ۴۰۶۴۷۲
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران گفت: برخی از موتورسواران برای زودتر رسیدن دست به هر تخلفی می‌زنند.

دور زدن قانون توسط موتورسواران/ دست به انجام هرتخلفی نزنید!

سرهنگ حمید طریقت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برخی از موتورسوارانی که از این وسیله برای امرار معاش استفاده می‌کنند و برای آنکه سریع‌تر به مقصد برسند مرتکب تخلفات خطرناکی می‌شوند که جبران آن امکان پذیر نمی‌باشد.

وی افزود: آنان برای آنکه زودتر به مقصد برسند قانون را زیر پا می‌گذارند و از پیاده رو، خطوط ویژه و تونل‌ها وحتی از چراغ قرمز به صورت خطرناکی عبور می‌کنند و تمام قوانین را نقض می‌کنند و این قانون شکنی اول به خود ان‌ها باز می‌گردد.

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بیان داشت: همه ما در ارتقاء فرهنگ ترافیک نقش داریم و موثر هستیم. حتی عابران پیاده که قصد عبور از تقاطع را دارند نیز در این خصوص نقض دارد چرا که برای او چراغ عابر تعریف شده است و نباید از عرض معابر عبور نماید و حتما می‌بایست از خط کشی عابرین پیاده تردد نماید.

سرهنگ طریقت افزود: اگر از قانون تمکین نشود اثرات منفی آن به ترافیک و جامعه بازخواهد گشت و اولین آسیب را فرد متخلف و خانواده او می‌بیند.

وی گفت: به موتورسواران توصیه می‌شود که با اجرای صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سلامت خود و دیگران را تضمن نمایند. قطعا خانواده در انتظار شما هستند آن‌ها را منتظر نگذارید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: