کد خبر: ۴۰۶۵۳۰
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
باشگاه پرسپولیس طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد.

شکایت پرسپولیس از مدیرعامل استقلال

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد. او که انتشار نامه فدراسیون فوتبال را به عوامل باشگاه پرسپولیس نسبت داده، قطعا باید در محاکم قضایی پاسخگوی اتهامات خود باشد.

علی خطیر شب گذشته گفته بود نامه دبیرکل فدراسیون در مورد ادعای جعل نامه در باشگاه استقلال را عوامل پرسپولیس منتشر کرده‌اند.

بیانیه پرسپولیس به شرح زیر است:

باشگاه پرسپولیس برای موفقیت خود برنامه دارد و بی شک به برنده چند بازی و قهرمان نیم فصل، جام قهرمانی اهدا نمی‌شود. بهتر است شما به فکر حفظ شرایط خود در رده‌های چهارم به بعد جدول رده‌بندی باشید تا شاید بتوانید برای لیگ قهرمانان سهمیه بگیرد تا هواداران خودتان را به جان این و آن نیندازید.

مدیر عامل باشگاه استقلال مدعی شده است که باشگاه پرسپولیس فشار زیادی برای رسیدگی پرونده آن‌ها به ارکان قضایی فدراسیون می‌آورد در صورتی که در جایی دیگر از صداقت و وفاداری و قانونمداری ریاست و ارکان فدراسیون صحبت می‌کند! واقعا باید برای چنین تفکر و چنین نگرشی، نگران باشگاه استقلال بود. شما که مدعی هستید تخلفی صورت نگرفته است، پس نگران چه چیزی هستید؟! نکته جالب‌تر اینکه ایشان نظر ارکان انضباطی، باشگاه‌ها و اصحاب رسانه را به مواردی دیگر و ۲۰۰ نامه محرمانه دیگر حساس‌تر کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال از حرفه‌ای بودن ریاست فدراسیون فوتبال صحبت می‌کند و اینکه ارکان قضایی فدراسیون تحت هیچ شرایطی از قانون سر باز نمی‌زنند، پس نگران چه چیزی هستید و چرا باشگاه پرسپولیس را محکوم به فشار روی فدراسیون و ارکان قضایی می‌کنید؟!

مدیر عامل باشگاه استقلال نباید زیاد نگران باشد، چرا که تا پایان فصل بازی‌های زیادی در جریان است و به طور مستند شاهد آن است که با توجه به کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان، این دو باشگاه همچنان مدعیان واقعی و اصلی قهرمانی بوده و هستند.

باشگاه پرسپولیس نیازی ندارد که به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فشار وارد کند چرا که مدارک و اسناد مشهود، واضح و حاضر است. البته اگر فشار باشگاه استقلال این مدارک را تحت تاثیر و تحریف قرار ندهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: