کد خبر: ۴۰۶۵۹۳
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: انجمن‌های علمی باید خروجی داشته باشند و تربیت نیروهای متخصص مهم‌ترین خروجی این انجمن‌ها است.

وظیفه انجمن‌های علمی، شناخت مشکلات و چالش‌های کشور است

محمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاورد‌های اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی گفت: توصیه من به دانشجویان این است که تا جوان هستند، فعالیت پژوهشی و تحقیقاتی انجام دهند. چرا که در آینده فاکتور‌ها و مسائل مختلف برای افراد پیش می‌آید و روحیه علمی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: وظیفه انجمن‌های علمی شناخت مسائل کشور است؛ بنابراین این انجمن‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف علمی کشور دارند. دانشجویان امید و سرمایه کشور هستند.

وی گفت: انجمن‌های علمی باید خروجی داشته باشد. تربیت نیرو‌های متخصص و مدیری مهم‌ترین خروجی این انجمن‌ها است. همچنین ما از شما دعوت می‌کنیم برای ارتقای سطح علمی دانشگاه بهشتی، برای تحصیل در مقطع ارشد و دکتری این دانشگاه را انتخاب کنید. دانشگاه بهشتی خانه و مرکز علم و دلنش کشور است. امیدوارم فعالان انجمن‌های علمی برای فعالیت به این دانشگاه بیایند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی افزود: دکتر شهریاری دانشجویی دانشگاه بهشتی بود. جوانی که خلاقیت علمی داشت. ایشان باید الگوی دانشجویان باشند.

در ادامه این مراسم فاضل جهانگیری معاون فرهنگی دانشگاه شهیدبهشتی بیان کرد: دانشگاه بهشتی امسال میزبان شانزدهمین جشنواره حرکت است. اهداف و نام جشنواره حرکت با شعار دانشگاه بهشتی در یک راستا هستند. به این معنا که شعار دانشگاه یعنی زندگی، یعنی امید و حرکت با نام این جشنواره تقارن دارد. ما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

جهانگیری افزود: بخش نمایشگاهی جشنواره حرکت، مهمترین بخش این جشنواره است. ۴۰۰دانشجو از حدود ۷۰ دانشگاه سراسری کشور در قالب انجمن‌های علمی امسال در نمایشگاه شانزدهمین جشنواره حرکت شرکت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: هم افزایی مشارکتی، ارتقای کار تیمی، آشنایی دانشجویان با یکدیگر، تجاری سازی و انتقال تجارت مهمترین اهداف این جشنواره است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: