April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۶۶۳
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هزار دستگاه کامیون به ناوگان حمل بار جاده‌ای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای کریدور شمال-جنوب الحاق شده است.

الحاق هزار دستگاه کامیون به ناوگان حمل و نقل کشتیرانی

ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای تبدیل شدن به یک شرکت حمل و نقل لجستیکی بر مبنای سند راهبردی خود در افق ۱۴۰۶، اقدام به خرید ۱۵۰ دستگاه کامیون ملکی صفر کیلومتر برای تحقق عملیات حمل و نقل DOOR TO DOOR در کریدور شمال- جنوب نموده است.

روابط عمومی کشتیرانی با تأکید بر اینکه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به عنوان شانزدهمین ناوگان حمل و نقل کانتینری جهان شناخته می‌شود، ادامه داد: شرکت بهارران در کنار شرکت حمل و نقل ترکیبی گروه کشتیرانی به عنوان شرکت حمل و نقل ریلی این گروه، چشم‌انداز تازه گروه کشتیرانی را در راستای بدل شدن به شرکتی لجستیکی نوید می‌دهند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال آینده با همکاری تولیدکنندگان داخلی، هزار دستگاه کامیون به ناوگان ملکی حمل بار جاده‌ای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ملحق خواهند شد.

به گفته روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با مجوزی که به تازگی دولت برای شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای صادر کرده است، ۱۰۰ دستگاه کامیون دیگر نیز به صورت وارداتی به این چرخه اضافه خواهند شد تا شرکت حمل بار جاده‌ای گروه کشتیرانی بتواند با ۱۱۰۰ فروند کامیون ملکی، فعالیت خود را در عرصه حمل و نقل چندوجهی تقویت کند.

وی افزود: برای ایجاد انگیزه بیشتر برای کامیون‌داران کشور، مقرر شده مالکیت کامیون‌های این شرکت پس از ۳ الی ۶ سال و بسته به نحوه فعالیت رانندگان، به آنان منتقل شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: