April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛
کد خبر: ۴۰۶۷۵۸
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز اجرای طرح جمع آوری تابلوهای سیار و رفع سد معبر در سطح جزیره قشم خبر داد.

اجرای طرح جمع آوری تابلوهای سیار و رفع سد معبر در جزیره قشم

محمد پورعلی با بیان این مطلب، اظهار کرد: براساس ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده رو‌ها ممنوع است و در همین راستا ماموران اجرایی سد معبر این مدیریت نسبت به رفع موانع، جمع آوری تابلو‌ها و بنر‌های غیر مجاز از سطح شهر؛ اقدام می‌کنند.

پورعلی ادامه داد: با توجه به اخطار‌های ماموران واحد تخلفات و سد معبر این مدیریت متاسفانه برخی از شهروندان بدون مجوز اقدام به نصب بنر، تابلوی تبلیغاتی و تجاوز به حریم پیاده رو می‌کنند که این اقدام علاوه بر اخلال در عبور و مرور و خدشه به منظر زیبایی شهر، موجب تضییع حقوق دیگران می‌شوند.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: توقف وانت‌بار‌ها و دستفروشان در حاشیه معابر و به خصوص بزرگراه‌ها، علاوه بر اخلال در ترافیک، از موارد مؤثر در ایجاد تصادفات است که با اشغال بخش عمده‌ای از معابر علاوه بر تشدید ترافیک باعث ایجاد مشکلاتی برای صنوفی شده است که با اجاره بها، پرداخت مالیات و سایر هزینه‌ها به فروش کالای خود می‌پردازند.

به گفته پورعلی؛ نصب انواع تابلو‌های غیرمجاز و بدون مجوز و همچنین تراکت، پوستر و اطلاعیه بر روی دیواره و جداره‌های سطح شهر مغایر با قوانین بوده و در صورت مشاهده موارد مذکور عوامل این مدیریت در راستای وظایف و اختیارات قانونی برخورد می‌کند.
وی در پایان یادآور شد: شهر خوب ساختنی است نه یافتنی و این شهروندان هستند که باعث می‌شوند با رعایت قوانین شهروندی و تعهد به حقوق شهروندی خود شهر زیبنده‌ای داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: