April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
با هدف حمایت از تولید کنندگان صادرات محور صورت گرفت؛
کد خبر: ۴۰۶۷۶۳
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
مدیر عامل، برخی از اعضای هیات مدیره، هیات عامل و جمعی از مدیران بانک توسعه صادرات ایران از شرکت صنایع غذایی میهن بازدید کردند.

بازدید مدیران ارشد بانک توسعه صادرات ایران از هلدینگ میهن

به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران در این بازدید هفت ساعته که به میزبانی شرکت میهن انجام شد، بازدید کنندگان با حضور در کارخانجات مختلف شرکت از نزدیک با نحوه تولید محصولات مختلف آشنا شده و در جریان فرآیند‌های کاری و عملیاتی شرکت قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، مدیران بانک توسعه صادرات ایران از خطوط مختلف تولیدی شرکت‌های گروه و هم چنین انبار‌های هلدینگ میهن بازدید کردند.

بانک توسعه صادرات ایران از دیرباز با هدف حمایت از تولیدات داخلی صادرات محور نسبت به تامین مالی تولید کنندگان کشور از طرق مختلف مانند تسهیلات سرمایه گردش، انتشار اوراق تامین مالی، خرید دین، صدور ضمانتنامه بانکی و… اقدام کرده است.

گفتنی است هلدینگ صنایع غذایی میهن، شرکت غذایی ایرانی است که در زمینه تولید بستنی، آب‌میوه و فراورده‌های لبنی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۵۴ در تهران پایه‌گذاری شد.
این مجموعه، بزرگ‌ترین تولیدکننده بستنی و لبنیات در ایران به‌شمار می‌رود که با بیش از ۳۰ هزار کارگر به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

برند‌های خوشبخت، اوگر، پلی پک، کاسپین، طبیعت سبز، زرین صنعت خوشبخت، مکنزی و دیلی مارکت از شرکت‌های زیرمجموعه میهن محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: