کد خبر: ۴۰۶۸۰۸
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
آنر تاریخ رونمایی گوشی‌های جدید مجیک ۶، مجیک ۶ پرو و مجیک ۶ پورشه دیزاین را مشخص کرد.

تاریخ رونمایی از سری آنر مجیک ۶ با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای اعلام شد

با توجه به پوستری که آنر منتشر کرده است، انتظار می‌رود سری مجیک ۶ آنر طی مراسمی دو روزه در تاریخ ۱۰ و ۱۱ ژانویه (۲۰ و ۲۱ دی‌ماه) رونمایی شود. در این مراسم علاوه بر این سری، سیستم عامل مجیک ۸.۰ نیز معرفی خواهد شد. حالا پس از هواوی، آنر دومین برند چینی است که موفق می‌شود ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه را در گوشی‌های خود ممکن کند.

بر اساس گزارش گیزموچاینا، آنر پوستری منتشر کرده که در آن تاریخ رونمایی از سری مجیک ۶ ذکر شده است. این سری که شامل مجیک ۶، مجیک ۶ پرو و مجیک ۶ پورشه دیزاین است، اولین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۴ این برند خواهند بود که مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ هستند.
مشخصات سری آنر مجیک ۶

هواوی تنها برند چینی است که ارتباطات ماهواره‌ای را در گوشی‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد. حالا سری مجیک ۶ آنر، دومین برند چینی خواهد بود که با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه وارد بازار می‌شود.

سری مجیک ۶ دارای چیپست اسنپدارگون ۸ نسل ۳ است و با آخرین رابط کاربری Magic OS ۸.۰ اجرا می‌شود. از آنجایی که آنر هیچ چیز دیگری در مورد سری مجیک ۶ فاش نکرده است، انتظار می‌رود در روز‌های آینده تیزر‌های جدیدی را برای تأیید مشخصات کلیدی سری مجیک ۶ و سیستم عامل آن منتشر کند.

در حالی که احتمال دارد سایر برند‌ها مانند شیائومی، اوپو و ویوو دارای سنسور دوربین یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-۹۰۰ سونی باشند، سری مجیک ۶ ممکن است به دوربین اصلی آمنی‌ویژن OV۵۰K یک اینچی و ۵۰ مگاپیکسلی مجهز باشد. مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو ممکن است به ترتیب از شارژ سیمی ۶۶ وات و ۱۰۰ وات پشتیبانی کنند. مدل پرو ممکن است شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز ارائه دهد. علاوه بر این، آنر همکاری خود را با استودیوی طراحی پورشه تأیید کرده است و احتمالاً در ۲۰ و ۲۱ دی ماه شاهد معرفی مدل پریمیوم در سری مجیک ۶ با نام احتمالی مجیک ۶ پورشه دیزاین باشیم.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: