April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۸۶۲
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
مدیر کل امور روستایی استانداری تهران از اختصاص ۵۶۲ میلیارد ریال برای حوزه روستایی استان تهران خبر داد.

اختصاص ۵۶۲ میلیارد ریال برای حوزه روستایی استان تهران

جلسه بررسی و تبیین فرایند اعطای تسهیلات از محل جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور سهم معاونت توسعه روستایی در استان تهران با حضور نمایندگان بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با روستا در محل اداره کل روستایی استانداری برگزار شد.

در این جلسه فرایند اعطای تسهیلات مذکور به متقاضیان واجد شرایط روستایی ابلاغی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و بانک‌های عامل ضمن اعلام برخی مشکلات، آمادگی خود برای پرداخت این تسهیلات در چهارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی به جامعه هدف را اعلام کردند.

موسوی، مدیر کل امور روستایی با اشاره به اختصاص ۵۶۲ میلیارد ریال برای حوزه روستایی استان تهران عنوان کرد: سهمیه تسهیلات حوزه روستایی استان در سه بانک اقتصاد نوین، صادرات و کشاورزی ابلاغ شده است که با لحاظ جمیع شاخص‌ها از جمله جمعیت روستایی، تعداد روستا‌ها، ظرفیت‌های توسعه و شاخص محرومیت توزیع شهرستانی می‌گردد و در روز‌های آینده به کلیه فرمانداری‌های تابعه جهت اطلاع رسانی و پیگیری جذب سهمیه ابلاغ خواهد شد.

در این فرایند دهیاری و فرمانداری و دستگاه اجرایی ذیربط شهرستان‌ها اهلیت سنجی و کارشناسی فنی درخواست متقاضی را انجام داده و پس از تایید نهایی اداره کل روستایی در سامانه تک جهت پرداخت تسهیلات به بانک ارجاع داده می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: