April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حضور فعال گهرزمین در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل
کد خبر: ۴۰۶۸۶۴
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
0
شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در هفتمین نمایشگاه ملی تخصصی صنایع بومی پدافند غیر عامل که با هدف توسعه محصولات و خدمات بومی راهبردی و حمایت از آن‌ها برگزار شد حضوری فعال و درخشان داشت.

گهرزمین در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشت

این نمایشگاه که به همت سازمان پدافند غیرعامل کشور و با مشارکت وزارت صمت و در راستای تحقق سیاست‌های کلی ابلاغ شده از سوی مقام‌معظم‌رهبری در حمایت از تولیدکنندگان و محصولات و ارائه‌دهندگان خدمات بومی پدافند غیرعامل از دوم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده بود؛ پس از ۴ روز به کار خود پایان داد.

شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین در این دوره از نمایشگاه در کنار سایر شرکت‌های فعال در حوزه صنعت و معدن کشور حضوری فعال و پررنگ داشت و آخرین دستاورد‌های این مجموعه در حوزه صنایع بومی پدافند غیرعامل را در معرض دید بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان قرار داد.
همچنین سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور در غرفه شرکت گهرزمین؛ در جریان آخرین دستاورد‌های این شرکت در حوزه پدافند غیرعامل قرار گرفت.

گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: