کد خبر: ۴۰۶۹۰۹
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات تهران گفت: برای نخستین بار اطلس پراکندگی شعب انتخابات در شهر تهران تهیه شده است.

پایداری ارتباطات شعب رأی‌گیری در پایتخت با فیبر نوری

حامد شایان، معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات تهران در گردهمایی عوامل انتخابات شهر تهران  اظهار کرد: بیش از یک سال است که فرایند عملیاتی انتخابات مجلس آغاز شده است. در تلاش هستیم تا از تجربیات انتخابات قبلی استفاده کنیم.  

او  بیان کرد: این ساختار به تصویب ستاد انتخابات کشور هم رسید که در ستاد انتخابات شهرستان تهران و همه مناطق تهران اجرایی می‌شود.  

معاون استاندار تهران گفت: برای نخستین بار ۶ ماه پیش از برگزاری انتخابات، ستاد اجرایی کاملاً طراحی و انتخاب شده و آماده برگزاری انتخابات هستیم. البته باتوجه به وسعت شهر تهران باید به ساختار دیگری برای برگزاری انتخابات در پایتخت رسید.

شایان تصریح کرد: امیدواریم شعب رأی‌گیری بصورت متوازن در سطح شهر پراکنده شوند. به این ترتیب می‌توان به افزایش مشارکت باتوجه به پویایی توزیع صندوق‌های رأی امیدوار بود.

او  تأکید کرد: همچنین با هماهنگی شهرداری تهران بناست پایداری ارتباطات شعب رأی‌گیری در سطح شهر را با فیبر نوری فراهم کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: