April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۹۳۸
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
نشست فصلی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با معاونین ، مدیران و پرسنل هلدینگ همزمان با تقارن شب یلدا و فصل پاییز در سالن اجتماعات برگزار گردید.

هدف گذاری افزایش ۱۰۰ درصدی تولید در ثمسکن

به‌گزارش پایگاه خبری بانک مسکن ـ هیبنا به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، دکتر «محمدرضا جواهری تفتی» ضمن ابراز خرسندی از تجدید دیدار گروهی ضمن اشاره به ملاقات‌های مستمر با کارکنان هلدینگ به صورت فردی و همچنین دیدار با کارکنان شرکت‌های تابعه در حاشیه بازدید‌ها از شرکت‌های تابعه گفت: تقارن این نشست فصلی با آیین شب یلدا سبب گردید بحث تکریم همکاران و خانواده آن‌ها را یادآوری نمایم. این جشن و آیین ملی سبب نزدیکی خانواده‌ها و صله رحم که از تاکیدان دین اسلام است می‌شود و به این دلیل پراهمیت و از تلاش همکاران و خانواده آن‌ها در این امر که باعث ایجاد محیط امن و کانون گرم خانواده است قدردانی میکنم.

دکتر محمدرضا جواهری تفتی با تشریح جایگاه نیروی انسانی ادامه داد: نیروی انسانی یکی از ارکان بسیار مهم و سرمایه اولیه هر کسب و کاری است و من برای داشتن چنین همکاران خوب، ماهر و پرکاری از خداوند منان بسیار سپاسگزارم و حضور نیرو‌های پرتلاش در هلدینگ و شرکت‌های تابعه سرمایه‌ای است که از عوامل پیشرفت و فصل ممیز این شرکت با دیگر رقبای خود است. با توجه به استراتژی جدید شرکت و افزایش تولید در شرکت‌های تابعه به پشتوانه شما نیرو‌های خوش فکر بسیار خوش بین به افزایش محسوس تولید بر اساس پیش بینی‌ها و دست یافتن شرکت‌ها به بودجه مشخص شده در سبد تولید آن‌ها هستیم.

جواهری تفتی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته از هدف گذاری افزایش ۱۰۰ درصدی تولید در ثمسکن با همان ظرفیت‌های سال گذشته در شرکت‌های تابعه خبر داد و ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای خانواده بزرگ گروه سرمایه گذاری مسکن، خواستار تلاش بیشتر و مضاعف برای دستیابی به اهداف بالاتر و چشم انداز ثمسکن شد.

او در پایان با تاکید بر سرعت در اجرا، استفاده از محصولات دانش بنیان و تکنولوژی‌های جدید در دوره جدید مدیریت از کلیه همکاران خواست تا با جدیت در این مسیر حرکت نمایند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: