April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۹۷۷
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
رئیس ستاد انتخابات استان تهران بر اجرای صحیح و دقیق فرآیند‌های انتخابات بر اساس قانون با توجه به اولویت اول ستاد انتخابات تاکید کرد.

آمادگی کامل ستاد انتخابات استان تهران برای اجرای انتخابات سالم/ اجرای صحیح و دقیق فرایند‌های انتخاباتی اولویت دارد

سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در جمع دو هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات شهر تهران در برج میلاد اظهار داشت: رهبری انقلاب فرمودند دشمن بمباران خود را برای انتخابات آغاز کرده و یک عرصه جنگی را شکل داده است.

معاون استاندار تهران با اشاره به دو کار مهم در ستاد انتخابات گفت: دو اولویت مهم در دستور کار ستاد انتخابات استان تهران قرار دارد که نخستین اولویت اجرای صحیح و دقیق و جز به جز فرایند‌های انتخابات است که بر اساس قانون انتخابات اجرا می‌شود.

وی همچنین در ادامه افزود: دومین اولویت ستاد انتخابات برنامه ریزی برای محقق شدن چهار راهبرد تکلیفی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (حفظه الله) یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است که با دقت انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: کار انتخابات در استان تهران به دلایل مختلف حساس‌تر و سنگین‌تر از استان‌های دیگر است، نخست به دلیل جمعیت فراوان و تعداد شعب بالای اخذ رای است که قابل مقایسه با استان‌های دیگر کشور نیست و ثانیا به دلیل اینکه دشمن در طول ادوار گذشته سعی کرده انتخابات تهران را با چالش مواجه کند، هر نکته و یا خدای نکرده نقطه ضعفی در تهران چندین برابر ضریب رسانه‌ای می‌گیرد.

جوهری خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی انتخابات بایستی با دقت و گذراندن دوره‌های آموزشی اجرای صحیح قانون و فرایند انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون استاندار تهران از آمادگی کامل ستاد انتخابات استان تهران برای اجرای انتخاباتی سالم خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران از یک‌سال گذشته تدابیر لازم سنجیده شده و آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات مهیا شده که از فرماندار تهران، معاونین و بخشداران و دیگر دستگاه‌های دست اندرکار از جمله آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و ... تشکر می‌نماییم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: