موهبتی از کسب رتبه اول در فروش بیمه زندگی خبرداد
کد خبر: ۴۰۶۹۹۷
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
موهبتی از کسب رتبه اول در فروش بیمه زندگی خبر داد و گفت: در شرایطی که فروش بیمه زندگی کاهش داشته، بیمه دی فروش قابل توجهی داشته است.

افتخار بیمه دی به یکه تازی شبکه فروش

بیمه از مهمترین بخش‌های اقتصادی کشور است که گردش مالی و اشتغالزایی بالایی داشته و توانسته نقش برجسته‌ای در رونق اقتصادی کشور داشته باشد. با وجود کم رغبتی مردم به صنعت بیمه که ریشه در ضعف اطلاع رسانی و فرهنگسازی دارد، شرکت‌های بیمه در عرصه مدیریت ریسک بخوبی عمل می‌کنند و رضایت مشتریان را بدست آورده اند.

تنوع در خدمات بیمه

برای آنکه شرکت‌های بیمه بتوانند در عرصه کسب درآمد بخوبی عمل کنند، باید از تنوع خدمات بیمه‌ای مطلوبی بهره‌مند شوند تا بتوانند نظر مردم را به سوی بیمه جلب کنند. تمرکز بر یک یا چند خدمت انگشت شمار بیمه، در حالی که می‌تواند یک فرصت باشد، می‌تواند تهدید به حساب بیاید. زیرا هر لحظه این امکان وجود دارد که مردم نسبت به آن بیمه کم رغبت و حتی بی میل شوند. در این صورت شرکتی که روی آن بیمه خاص تمرکز کرده، زیان خواهد دید.

بیمه نیازمند درک مدیریتی

برای آنکه شرکت بیمه تحول و گستردگی لازم را داشته باشد، باید مدیری آگاه و مسلط به حوزه بیمه‌ای را در راس امور داشته باشد. مدیر بیمه باید نسبت به شرایط گذشته آگاهی داشته باشد، وضعیت حال را تحلیل کند، نسبت به آینده پیش بینی منطقی کند تا بتواند حرکت شرکت بیمه را در مسیر سوددهی سرعت دهد.

اهمیت تعامل و همدلی

برای آنکه فعالان عرصه‌های گوناگون بیمه دی، از وضعیت شرکت با خبر شوند، نشست‌های تخصصی و ارایه اطلاعات و دستاورد‌ها می‌تواند از یک سو باعث دلگرمی شود و از سوی دیگر انگیزه فعالیت و تلاش بیشتر را در بین همکاران رقم بزند، اتفاقی که در بیمه دی شاهد آن بودیم. از آنجا که شبکه فروش در بیمه اهمیت ویژه‌ای دارد، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی برگزار شد.

رتبه دوم فروش

مدیرعامل بیمه دی در همایش سراسری شبکه فروش آمار‌های امیدوارکننده‌ای ارایه کرد که از یک باعث انگیزه برای همکاران و از سوی دیگر خط و نشانی برای رقبا در عرصه بیمه محسوب شد. طاهر موهبتی با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال ما رتبه دوم فروش بیمه را در کشور داشتیم گفت: در بخش شبکه فروش سیاست روشنی داریم و بسته حمایتی در ارتباط با شبکه فروش در نظر گرفته شده است. وی افزود: ما به سمت سیاست حمایتی از شبکه فروش رفته‌ایم و حمایت‌های تبلیغاتی و ارائه تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام کمک هزینه تبلیغات و سهام از شبکه فروش داریم تا بدانند مورد توجه هستند.

 

بیشتر بخوانید:

عرض اندام بیمه دی در بین رقبا



خرده فروشی در دستور

مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اینکه باید به سمت خرده فروشی حرکت کنیم گفت: به بیمه زندگی نیز توجه ویژه‌ای شده؛ کل صنعت بیمه در چند ماه اخیر شاهد کاهش سهم بیمه زندگی بوده، اما در این زمینه شاهد افزایش در بیمه دی بودیم. موهبتی با تاکید بر اینکه نگاه ما به کسب و کار باید تغییر پیدا کند و شاهد تحولی در صنعت بیمه باشیم گفت: در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشتیم و تحقق ۱۳۶ درصدی فروش خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است.

رشد ۱۴۰ درصدی ارزش سهام

از آنجا که این قبیل همایش مورد رصد سهامداران نیز قرار می‌گیرد، مدیرعامل بیمه دی از رشد ۱۴۰ درصدی ارزش سهام بیمه دی خبر داد و در تشریح دلایل آن گفت: شرایط مطلوب بخاطر تلاش همکاران در اقصی نقاط کشور است. موهبتی با بیان اینکه اگر میخواهیم موفق باشیم باید به خود اهمیت دهیم گفت: ما پرتفویی داریم که ۹۰ درصد آن درمان و ۷۰ درصد آن ایثارگران هستند که هم فرصت و هم تهدید خواهد بود. باید از این ثروت به خوبی استفاده کنیم تا به فرصت تبدیل شود.

سهم جبران به ۴۰ درصد

آنچه در خصوص بیمه اهمیت ویژه‌ای دارد، سهم جبران است که باید عددی منطقی باشد، زیرا افزایش این سهم می‌تواند تهدید به حساب بیاید. موهبتی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۷ باید سهم جبران را به ۴۰ درصد کاهش دهیم افزود: گرفتن مگا پروژه جدید برای ما تهدید خواهد بود و هیچ‌راهی جز خرده فروشی نداریم و باید تمام توان خود را بر روی بیمه زندگی بگذاریم. وی افزود: ما در سبد فروش خود چند مگا پروژه داریم که مهم‌ترین آن مربوط به ایثارگران است؛ اگر مشتری ما تجربه خوبی از بخش درمان داشته باشد سایر بیمه‌های خود را به ما خواهد سپرد و شبکه فروش باید به این سمت حرکت کند.

شبکه فروش دروازه شرکت

مدیرعامل بیمه دی از شبکه فروش به عنوان دروازه شرکت یاد کرد و گفت: باید بتوانیم اتفاقات خوبی برای مشتریان رقم بزنیم و آن‌ها شاهد برخورد مناسب باشند. موهبتی با تاکید بر اینکه فروشندگان نباید نگران دیجیتالی شدن فروش بیمه باشند گفت: هیچ‌راهی وجود ندارد جز اینکه فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا کنند. شبکه‌های مجازی فضای خوبی برای فروش است که می‌توان مورد استفاده قرار داد.

توجه به آموزش

موهبتی با درک درست از اهمیت آموزش گفت: باید در زمینه آموزش تلاش و دوره‌های لازمه طی شود. باید در بازار رقابت یک مزیت نسبت به دیگران داشت و از ظرفیت‌ها، پتانسیل و… به خوبی استفاده کرد تا شبکه فروش قوی وجود داشته باشد. مدیرعامل بیمه دی گفت: باید هموطنان را برای بهره‌مند شدن از بیمه توجیه کرد و تلاش شود که مخاطبان بیشتری از بیمه‌های زندگی استفاده کنند. موهبتی بیان کرد: تحلیل بازار، هدفگذاری، باور به خود، افزایش مهارت و … از جمله مواردی است که شبکه فروش باید مدنظر داشته باشند و به سمت آن حرکت کنند. مدیرعامل بیمه دی گفت: ما بر سیاست‌های خود در خرده فروشی و بیمه زندگی اصرار داریم و تلاش داریم با کمک شبکه فروش به اهداف مد نظر دست یابیم وبه قله مدنظر برسیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: