April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۰۹۴
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
سه تن از اعضای شورای شهر تهران تذکرات خود را در مورد وضعیت شهر تهران ارائه کردند و ضمن تأکید بر اینکه تمام مناطق باید در جهت ساماندهی دستفروشان اقدام کنند، به توزیع ۲۰۰ جهیزیه کامل با حضور خیرین در بین افراد کم برخوردار و تقدیر از این اقدام و جمع‌آوری ۱۶ میلیارد تومان برای آزادی مادران زندانی اشاره کردند.

لزوم ساماندهی دستفروشان درتمام مناطق شهرداری/ جمع‌آوری ۱۶میلیارد تومان برای آزادی مادران زندانی

پرویز سروری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم با بیان اینکه سلیمانی قابلیت تهدید به فرصت را در بالاترین سطح ممکن داشت، گفت: ملاحظه کردیم که اراده بر تجهیزات پیروز شد و این شاه بیت اقدامات سردار سلیمانی بود که امروز هرچند جسم خاکی او در بین ما نیست، اما شاهد به بار نشستن خدمات و زحمات ایشان در طول سالیان دراز برای کارآمدی جبهه مقاومت هستیم.

وی ضمن تقدیر از شهرداری منطقه ۱۰ برای ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این خیابان مملو از دستفروشان بود و امروز هیچ یک از این افراد را نمی‌بینیم و امیدواریم این اقدامات ادامه داشته باشد و تمام مناطق در جهت ساماندهی این موضوع اقدام کنند.

مهدی چمران نیز در واکنش به این سخنان گفت: باید از شهرداران مناطق و معاونت خدمات شهری بابت کار‌های مهم و خوب پاکسازی خیابان‌ها از جمله ۳۰ تیر تشکر کنیم تا خیابان، خیابان باقی بماند و پیاده رو، پیاده رو بماند نه اینکه همه را مخلوط کنیم نه اینکه یک وانت کج پارک کند و دستفروشی کند که شرعا و قانونا درست نیست.

همچنین علیرضا نادعلی نیز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه سازمان خدمات اجتماعی امروز ۲۰۰ جهیزیه کامل با حضور خیرین را توزیع خواهد کرد، اظهار کرد: امروز قرار است ۲۰۰ جهیزیه کامل برای خانواده‌های کم برخوردار تهران توزیع شود و با روند صعودی در سال آینده این عدد به ۱۰۰۰ مسجد تعمیم داده شود یعنی در هر مسجد یک خانواده محروم جهیزیه دریافت کند که جای تشکر و تقدیر دارد.

سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران نیز در تذکری از شهرداری منطقه ۵ بابت برگزاری مراسم آزادی زنان زندانی تشکر کرد و گفت: همیشه شهدا برکت دارند و در این مراسم نهایتا ۱۶ میلیارد تومان برای آزادی مادران زندانی جمع آوری شد و از شهرداران مناطق می‌خواهم که اگر ظرفیتی وجود دارد حتما اینگونه مراسمات را برگزار کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: