April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۱۵۳
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات فرصت کم‌نظیری برای ملت است که با حضور قوی می‌توانند یک مجلس قوی را رقم‌ بزنند.

وحیدی: انتخابات فرصت کم‌نظیری برای ملت است

احمد وحیدی، وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم توجهات به این موضوع بیشتر می‌شود. سخنان ارزشمند و تاکیدات رهبر انقلاب برای مشارکت گسترده تحرکات خوبی را بوجود آورده است و امیدواریم همانطور که رهبرمعظم انقلاب مطالبه داشتند شاهد حضور همه جناح‌های سیاسی و مشارکت گسترده مردم باشیم.

وی افزود: منتظر هستیم روز‌های آینده اسامی داوطلبان توسط هیات‌های نظارت اعلام شود و این می‌تواند انتخابات را در مسیر حرکت قوی‌تر قرار دهد. انتخابات فرصت کم‌نظیری برای ملت است که با حضور قوی می‌توانند یک مجلس قوی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین گفت: امنیت مرز‌ها حتما مورد توجه جدی هست، اما برخی مناطق جنوب شرق صعب العبور است و تروریست‌ها بعضا از آن سوءاستفاده می‌کنند. انتظار ما از همسایگان این است که همکاری کنند و با این‌ها برخورد جدی شود. حافظان مرز اعم از فراجا و سپاه در تامین امنیت مرز کوشا هستند.

احمد وحیدی ادامه داد: قبلا با پاکستانی‌ها صحبت داشتیم هنوز هم هست. قول‌هایی داده بودند امیدواریم بتوانند پایگاه‌های تروریست‌ها در خاک خود را از بین ببرند. تلاش جدی برای دستگیری تروریست‌ها صورت گرفته و امیدواریم بعضی از آن‌ها را دستگاه‌ها بتوانند داشته باشند. برای اتباع خارجی شرط داشتن حساب بانکی، مجاز بودن حضور هست و بعدا تخصیص به آن حساب بر اساس فرآیند‌هاست.

وی افزود: فتا و پدافند غیرعامل و وزارت ارتباطات در خصوص هک اپلیکیشن‌ها مسئولیت دارند و بر اساس دستورالعمل صادره ایمنی را باید تامین کنند. اخیرا برای یکی از اپلیکیشن‌ها این اتفاق افتاده، باید ایمنی سکو‌ها تامین شود. از شهرداران خواسته ایم تا در هر شهری برای فروش محصولات صنایع دستی، محلی را به عنوان بازارچه اختصاص دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: