May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۱۵۵
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
منصوری گفت: آب‌گیری سد بلوبین از پروژه‌های مهم و زمین مانده بود، امیدواریم با افتتاح پروژه‌ها اتفاق بزرگی درحوزه عمرانی رخ دهد.

بیش از ۳۰ همت پروژه عمرانی و اقتصادی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

«محسن منصوری» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدامات دولت در سفر به استان زنجان گفت: از اقدامات مهم آب‌گیری سد بلوبین است که از پروژه‌های مهم و زمین مانده استانی است، امیدواریم با این حضور و افتتاح پروژه‌ها اتفاق بزرگی در حوزه عمرانی و اقتصادی مجموعه استان زنجان رخ دهد.

منصوری با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در استان‌ها خاطرنشان کرد: در استان‌ها و شهرستان‌هایی که ظرفیت ویژه در حوزه صنایع دستی وجود دارد مانند استان‌های کردستان، یزد اصفهان این زیرساخت‌ها ایجاد شده و بقیه استان‌ها در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.

وی درباره همکاری با شرکت چینی برای ساخت ورزشگاه هم گفت: برای این منظور سراغ چینی‌ها رفتیم، ما بحث تهاتر مالی را با این مجموعه‌ها داریم. به لحاظ فنی و اجرایی این ظرفیت را داریم و با همین شرکت معتبر چینی که بیش از یک صد ورزشگاه در جهان ساخته است، توافق کردیم که از همه سطوح از ظرفیت‌های شرکت‌های داخلی در همه سطوح ساخت، طراحی و جزئیات پروژه‌ها استفاده شود.

منصوری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم، بیان کرد: این شرکت صرفا یک شرکت بالادستی است تا بتوانیم از طریق تهاتر و واگذاری نفت بحث تامین مالی پروژه را حل و فصل کنیم، اما در همه سطوح اجرایی کار، مجموعه داخلی کار را طراحی و اجرا می‌کنند و از این بابت نباید نگرانی وجود داشته باشد.

وی افزود: این شرکت صرفا جنبه تامین مالی را از محل تهاتر نفت بر عهده دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: