April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۱۶۶
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
0
به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور دکتر استاد هاشمی، رییس کل بیمه مرکزی، بنیادی معاون طرح و توسعه نهاد ناظر صنعت بیمه، پورکیانی دبیر کل سندیکای بیمه گران، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران بیمه پارسیان از رسانه‌های هوشمند «ایوان» و «پارسی چت» به طور رسمی رونمایی شد.

رونمایی از سامانه‌های «ایوان» و «پارسی چت» بیمه پارسیان

بر اساس این گزارش؛ پس از ارایه توضیحات مفصلی در خصوص جدیدترین محصولات و آخرین دستاورد‌های بیمه پارسیان در حوزه تکنولوژی توسط هادی اویار حسین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان، رییس کل بیمه مرکزی ج. ا. ا ضمن بازدید از ساختمان مرکزی بیمه پارسیان و دیدار با کارکنان شرکت در جلسه با معاونان و مدیران بیمه پارسیان، آغاز به کار سامانه‌های «ایوان» و «پارسی چت» را رسما اعلام نمود. در این دیدار دکتر استاد هاشمی با تاکید بر لزوم پیشرفت گسترده صنعت بیمه در حوزه فناوری، ارایه محصولات جدید و همگام با ذائقه نسل جدید را از ملزومات صنعت بیمه برشمرد.

ایشان همچنین بر ارایه محصولات مختلف بیمه زندگی، آن را امری ضروری برای جامعه امروز کشورمان برشمرد و افزود: صنعت بیمه در حوزه فناوری و تکنولوژی نیازمند سرعت بیشتری است و شرکت‌ها برای ارایه خدمات مناسب می‌بایستی وارد پیشرفت‌های حوزه تکنولوژی شوند.

در پایان این دیدار سند راه تحول دیجیتال بیمه پارسیان به امضای رییس کل بیمه مرکزی ج. ا. ا رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: