کد خبر: ۴۰۷۲۱۲
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه بین‌المللی اتو شو (خودروهای سبک و سنگین) که تا 15 دی‌ ماه در تبریز برپا است، به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود حضور پررنگی دارد.

حضور پررنگ گروه سایپا در سومین نمایشگاه بین‌المللی اتو شو/ ارایه آخرین دستاوردها، محصولات و توانمندی‌های گروه سایپا

در سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی اتو شو (خودرو‌های سبک و سنگین) با رویکرد تحول صنعت خودرو، گروه خودروسازی سایپا و شرکت‌های تابعه آخرین دستاوردها، محصولات، توانمندی و نوآوری‌های خود را در حوزه خودرو‌های سواری، تجاری و خدمات پس از فروش به نمایش گذاشتند و همچنین در راستای بهبود کیفی محصولات، بهبود ارایه خدمات، نیازسنجی بازار و انتظاراتی که مردم از گروه سایپا دارند، تیم افکارسنجی این مجموعه در نمایشگاه یاد شده مستقر هستند و دیدگاه بازدیدکنندگان در مورد خودرو‌های برقی، خودرو‌های بنزینی، عادت رسانه‌ای، سبک زندگی و محصولات عرضه شده در نمایشگاه، را جویا می‌شوند.

گروه سایپا در این نمایشگاه که تا ۱۵ دی ماه در محل بین‌المللی اتو شو تبریز (سالن پروین اعتصامی) در حال برگزاری است، در فضایی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع، نسبت به معرفی توانمندی و خودکفایی حاصل شده در خودرو‌های سواری و تجاری اقدام کرده است. شرکت‌های زامیاد، پارس خودرو، سایپا سیتروئن، سایپایدک، مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و ۷ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپا در تبریز، آخرین تکنولوژی و دستاورد‌های تولیدی و خدماتی خود را برای علاقه‌مندان صنعت خودرو به نمایش گذاشته‌اند.

در سومین دوره نمایشگاه اتو شو خودرو‌های سبک و سنگین تبریز، گروه خودروسازی سایپا محصولات گروه سواری برقی از جمله اطلس برقی، SINOGOLD، ESTAR، (EVR) SL۰۳ و EADO؛ خودرو‌های گروه سواری تولیدی و وارداتی غیر برقی اطلس، سهند، شاهین اتوماتیک، کوییک GX، M۴۴، DL۵، چانگان CS۵۵ پلاس، چانگان CS۳۵ پلاس، ساینا CNG و ساینا اتوماتیک؛ خودرو‌های گروه تجاری سبک وانت زاگرس دیزل، پادرا پلاس لانگ مسقف فلزی، کارون، کامیونت ۶ تن باری فلزی؛ خودرو‌های گروه تجاری سنگین کامیونت ۶ تن باری فلزی، کامیون کشنده KX۵۲۰، کامیون کشنده KL۴۶۵، کامیون باری KR۲۸۵، کامیون کمپرسی KC۴۵۰، کامیونت فوتون M۴ خوابدار، کامیونت برقی فوتون، فوتون ۶ تن کمپرسی و فوتون ۱۰ تن باری و همچنین موتورسیکلت سه چرخ را در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته است.

در این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر علاقمندان با محصولات سایپا، برای بازدیدکنندگان امکان آزمون خودرو‌های شاهین اتوماتیک، اطلس و DL۵ فراهم شده است و همچنین به منظور دریافت نقطه نظرات مشتریان در خصوص محصولات گروه سایپا به صورت مستقیم و چهره به چهره، کارگاه مدیریت تجربه مشتریان برگزار می‌شود.

روز گذشته سومین نمایشگاه اتو شو تبریز با حضور عبدالله توکلی‌لاهیجانی، مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت، محمد کلامی، معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، محمد جعفر عظمایی، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان شرقی، بهمن حسین زاده، عضو هیات مدیره شرکت سایپا سیتروئن و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

نمایشگاه یاد شده از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای عموم مخاطبان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: