May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۲۲۷
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
دبیر کنفرانس تحول دیجیتال، بانک و بیمه گفت: قوانین فعلی کشور مانع جدی در مسیر دیجیتالی شدن تمام حوزه‌ها هستند.

قوانین فعلی کشور مانع جدی در مسیر تحول دیجیتالی شدن

بهروز کرمی در دومین کنفرانس تحول دیجیتال، بانک و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی که امروز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: سال گذشته ۱۴۴ مقاله به دبیرخانه انجمن واصل شد و امسال با رشد ۸۵ درصدی به ۲۷۰ مقاله رسید.

دبیر کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه اضافه کرد: از میان این مقالات، ۵ مقاله چاپ شده در مجلات علمی و پژوهشی و ۹ مقاله در سایت کنفرانس و نمایه شده در سیویلیکا خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بررسی مقالات در حوزه حکمرانی نشان می‌داد اکثر این مقالات از این نکته گلایه‌مند بودند که در حوزه نظری دچار فقر نظری هستیم.

کرمی با اشاره به اینکه مفاهمه همه بر این است که آشنایی با تحول دیجیتال در سطح کشور وجود ندارد، ادامه داد: حتی مدیران نیز از دانش لازم در این حوزه برخوردار نیستند. ماحصل پژوهش‌ها توصیه بر این است که کشور ما نیاز به نقشه راه حکمرانی دیجیتال دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی ماهر در این بخش اندک است، گفت: در حوزه زیرساخت نیز زیرساخت‌های فعلی کشور پاسخگوی تحول دیجیتال نیست و نگرانی مقالات بر نکته است و آینده تحول دیجیتال چاره جویی جدی را طلب می‌کند.

دبیر کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه همچنین گفت: تعداد قابل توجهی از مقالات در بخش قانون گذاری بر این نکته اشاره داشتند که قوانین فعلی کشور به عنوان مانع برای تحول دیجیتال عمل می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: