کد خبر: ۴۰۷۳۱۱
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی تاکید کرد: جهان شاهد خواهد بود که برادران شهید العاروری چگونه به کابوس رژیم کودک‌کش صهیونیستی تبدیل خواهند شد.

برادران شهید العاروری کابوس رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهند شد

سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، شهادت صالح العاروری در بیروت توسط رژیم صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.

سردار قاآنی در این پیام ضمن اعلام تبریک و تسلیت سپاه پاسداران به جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های فلسطینی در پی شهادت شیخ صالح العاروری، تاکید کرد: دشمن و صهیونیست‌ها می‌خواهند با ترور رهبران مقاومت از شکست سنگین خود در غزه و کرانه باختری بکاهند.

وی افزود: شهید العاروری در حالی به شهادت رسید که عرصه بر دشمن در کرانه باختری تنگ شده است. این برادر شهید در کارنامه درخشان خود طوفان الاقصی، انتفاضه اول و دوم و انتفاضه قدس را دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به شکست‌های میدانی رژیم صهیونیستی در فلسطین ادامه داد: جهان شاهد خواهد بود که برادران شهید العاروری چگونه به کابوس رژیم کودک‌کش صهیونیستی تبدیل خواهند شد.

دوشنبه‌شب ۱۲ دی در جنوب بیروت منطقه ضاحیه در محله المشرفیه، آپارتمان محل استقرار چند تن از رهبران و فرماندهان حماس در لبنان به‌وسیله ۳ موشک پهپاد اسرائیلی مورد حمله قرار گرفت و در این میان ۷ نفر شهید و حدود ۱۸ نفر زخمی شدند.

در این حمله، «صالح العاروری»، معاون دفتر سیاسی حماس به‌همراه ۲ چهره دیگر از واحد‌های نظامی حماس یعنی سمیر فندی (ابوعامر) و عزام الاقرع از فرماندهان شاخه نظامی حماس از گردان‌های القسام و ۴ نفر دیگر از نیرو‌های حماس به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: