April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
به مناسبت روز بزرگداشت مقام زن و گرامیداشت یاد شهدا صورت گرفت؛
کد خبر: ۴۰۷۳۱۶
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
به مناسبت روز میلات حضرت فاطمه (س) مقام زن و روز مادر و گرامیداشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان، مراسم کاشت نهال توسط مادران و همسران شهید جزیره قشم برگزار شد.

کاشت نهال با دستان نورانی مادران شهدای قشم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این مراسم با حضور ۱۱ تن از مادران و همسران شهدای جزیره، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان، اعضای حوزه علمیه بانوان قشم و با هماهنگی بنیاد شهید این شهرستان انجام گرفت.

در این آیین نهال کاری ۳۰ اصله انواع درخت مثمر به صورت نمادین توسط حاضرین در مراسم در محوطه پارک خطی گلستان شهر قشم کاشته شد.

براساس این گزارش، مادران و همسران معظم شهدا با هدف گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جزیره و به پاس گرامیداشت یاد و خاطره فرزندان‌شان، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین هموطنان شهید در حادثه تروریستی کرمان اقدام به کاشت نهال کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: