April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۳۳۳
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، از آغاز ضبط ویژه برنامه «اقدام شد» خبر داد و گفت: در راستای تبیین اقدامات، پاسخ به ابهامات و تشریح چالش‌ها برنامه اقدام شد با رویکرد اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی مسایل با حضور معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس به‌صورت هفتگی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

آغاز ضبط ویژه برنامه «اقدام شد» / معاونین و مدیران سازمان گزارش عملکرد می‌دهند

مجید قنبرزاده با بیان اینکه این برنامه در قسمت‌های متوالی و با تلاش همکاران این مدیریت ارائه خواهد شد، افزود: در برنامه «اقدام شد»، به صورت تفصیلی به مسایل مرتبط با حوزه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در محدوده‌های منفصل منطقه آزاد ارس پرداخت می‌شود و این برنامه در رسانه‌های مختلف به‌صورت تصویری و مکتوب منعکس خواهد شد.

قنبرزاده با اشاره به راه‌اندازی استودیو ارس، خاطرنشان ساخت: گفتگو با فعالان حوزه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری و معرفی چهره‌های موثر منطقه در راستای انعکاس دستاوردها، موفقیت‌ها و امیدآفرینی گام‌های بعدی پروژه پیش‌رو است و برنامه‌هایی مجزا تولید و منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: