کد خبر: ۴۰۷۳۹۰
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
دبیر جشنواره عمار گفت: در بخش مستند بیشترین آثار را داریم و در بخش فیلمنامه بیش از ۴۰۰ اثر به جشنواره رسیده است.

ارسال ۳۳۰۰ اثر به جشنواره عمار

سهیل اسعد دبیر جشنواره عمار در دومین نشست خبری چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در حسینیه هنر گفت: نوع توزیع ما درون‌گفتمانی بود و بیشترین افرادی که از آثار عمار متاثر می‌شوند بچه‌های حزب‌الهی و انقلابی هستند و هدف اصلی پروسه هنر و رسانه این است که همه استفاده کنند. فعالان عمار باید توجه بیشتری به مصرف مخاطبان داشته باشند که پس از بحران تولید و توزیع بحران مصرف را هم حل کنند.

دبیر چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار افزود: محتوا و قالب باید به سطحی حرکت کند که در زمان کوتاه حرف خود را به معنای عمیق بزند، دومین اصل، توجه و اهمیت دادن به جذابیت فیلم و فصل سوم تنوع آثار است که احساس می‌کنم در گفتمان انقلاب تنوع در آثار کمتر وجود دارد و خلاقیت اصل دیگر است که باید از حالت سنتی خارج شویم.

اسعد عنوان کرد: بحث بعدی هیجانی و احساساتی بودن کارهاست و مخاطب به این عادت کرده و عمار باید وارد این مساله شود و لازم است قبل از خلق اثر برای تولید به صورت مباشر با مخاطب در ارتباط باشند و براساس نیاز‌های مخاطبان خلق اثر کنند.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار هم با یادی از شهدای حماس، سیدرضی و جنایت تروریستی مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت و کودکانی که از هفتم اکتبر تاکنون به شهادت رسیده‌اند، اظهارداشت: در این دوره، تعداد زیادی اثر به جشنواره در بخش‌های مختلف رسیده که بیش از ۳۳۰۰ اثر است که شامل مستند، داستانی، پویانمایی، تولیدات فضای مجازی، فیلمنامه و ... است. بیش از ۸۰۰ اثر فیلم‌های مردمی در بخش فیلم ما ارسال شده است.

حمید صالحی گفت: در بخش مستند بیشترین آثار را داریم و در بخش فیلمنامه بیش از ۴۰۰ اثر به جشنواره رسیده است.

وی افزود: جشنواره عمار از ۲۱ تا ۲۹ دی در سینما فلسطین برگزار می‌شود و کارگاه‌ها و نشست‌هایی هم در این راستا برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار بیان کرد: امسال جایزه ویژه‌ای داریم که جلوه ویژه‌ای به حوزه مقاومت دارد و خنجر یمنی به جشنواره اهدا شده و امسال این جایزه به هنرمند و کنشگری که با امکانات کم به نظام سلطه ضربه زده است اهدا می‌شود و خنجر یمنی نماد خیلی از اتفاقات بویژه چند ماه اخیر است.

صالحی از رونمایی جایزه جدید دیگری در این دوره خبر داد و گفت: این جایزه در افتتاحیه رونمایی و به کسانی که عماری نیستند و مقابل مردم ایران ایستاده‌اند و ضدمردمی‌ترین افراد هستند، اهدا می‌شود، در روز‌های آینده از این جایزه رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: