کد خبر: ۴۰۷۳۹۴
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
بازیگر سریال «ترور» گفت: بخاطر محدودیت زمان، کار‌ها فشرده بود و بچه‌ها از جان مایه گذاشتند، حتی بار‌ها شاهد زیر سرم رفتن همکارانم بودم.

روایت انوش معظمی از زیر سرم رفتن بازیگران در مجموعه «ترور»

انوش معظمی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق درباره بازسازی پرونده‌های ترور حاج قاسم سلیمانی در مجموعه «ترور» گفت: در طول یک دهه گذشته و قبل از شهادت حاج قاسم چندین ترور متعدد از طرف جاسوس‌های صهیونیستی موساد، انگلیس، سی‌آی‌اِی و ... علیه سردار سلیمانی طراحی شده بود و همیشه این طراحی‌ها کشف و خنثی می‌شد.

معظمی ادامه داد: به دلایل امنیتی و حفاظتی این ترور‌ها را علنی نمی‌شد. الان که چهار سال از شهادت ایشان می‌گذرد، این پرونده‌ها علنی و در حال بازسازی است. نمونه آن مجموعه «ترور» است. بنده هم نقش جاسوس را در سریال بازی می‌کنم. بخاطر محدودیت زمان کار‌ها فشرده بود و بچه‌ها از جان مایه گذاشتند. اگر در جا‌هایی نواقصی دیده می‌شود، بخاطر تایم کمی بود که در اختیار داشتیم. این گروه پنجاه شصت نفره جهادی پای کار بودند. حتی بار‌ها شاهد زیر سرم رفتن همکارانم بودم.

وی درباره فشردگی زمان تولید برای تحویل به موقع سریال توضیح داد: حتی سر سه چهارتا پلان آنقدر آقای تقیانی‌پور خسته بود و ۲۴ ساعته بیدار بود، که در حین کار خوابش برده بود. وقتی قصه وارد شهر کرمان شود جذاب می‌شود.

بازیگر سریال «ترور» در پاسخ به این سوال که در سالروز شهادت حاج قاسم در کرمان بودی؟ گفت: من هر سال در این‌روز کرمان هستم و امسال قرار بود کرمان باشم، ولی به دلیل تقارن این روز با تئاتری که داشتم نتوانستم حضور داشته باشم. وقتی شب به خانه رسیدم و آن حادثه تروریستی کرمان رخ داده بود، دیدم دست و پای مادرم می‌لرزد.

معظمی با بیان اینکه خاک دو عالم بر سر آن تفکری که بخواهد حقانیت خود را با تیکه پاره کردن زن و بچه مردم و اطفال ثابت کند، تصریح کرد: حتی این کار در فرهنگ اساطیری وایکینگ‌های خون‌ریز هم مذموم است. هر آدم آزاده‌ای از این ماجرا‌ها آزرده می‌شود. این جنایات کار سرویس اطلاعاتی موساد است، که امثال داعش را برای گردن گرفتن جنایاتشان علم می‌کنند. با احترام به همه یهودی‌های آزاده مملکت خودمان و جهان، اصلاً قوم بنی اسرائیل شیعه حضرت موسی (ع) نیست، این‌ها شیعه فرعون هستند. همه می‌دانیم فرعون برای اینکه حضرت موسی (ع) را پیدا کند دست به چه جنایاتی زد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: