کد خبر: ۴۰۷۳۹۸
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
0
برنده شدن در لاتاری فرصتی است که بسیاری از متقاضیان مهاجرت به آمریکا به دنبال بدست آوردن آن هستند. اغلب افراد به دلیل ناشتن اطلاعات کافی از نحوه ثبت نام و فرآیند قرعه کشی شانس خود را برای برنده شدن لاتاری پایین می آورند. بنابراین در این مقاله سعی شده است تا به شما اطلاعات دقیق داده شود.

راهنمای ثبت نام لاتاری 2025

لاتاری یک قرعه کشی کاملا شانسی برای دریافت گرین کارت آمریکا می باشد. لاتاری به عنوان یک برنامه مهاجرتی، هر ساله از سوی دولت آمریکا برای حفظ تنوع نژادی مهاجرین برگذار می شود. در این قرعه کشی سالانه حدود 55 هزار نفر موفق به دریافت مجوز اقامت دائم در آمریکا می شوند. دریافت گرین کارت باعث می شود شما به صورت دائمی در آمریکا اقامت داشته و از تمام حقوق شهروندی آمریکا بهرمند شوید همچنین می توانید در هر ایالت آمریکا اقامت داشته باشید. ثبت نام لاتاری 2025 به صورت رایگان برای تمامی مردم جهان می باشد. در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، هزینه ثبت نام لاتاری 2025 و قوانین و شرایط آن می‌ پردازیم.

زمان و مهلت ثبت نام لاتاری 2025

زمان و مهلت ثبت نام لاتاری 2025 از 4 اکتبر مورخ 12 مهر ماه ساعت 20:30 به وقت ایران_ تهران شروع شده و تا 34 روز بعد یعنی تا 7 نوامبر مورخ 16 آبان ساعت 19:30 به وقت ایران_تهران ادامه دارد. اعلام نتایج لاتاری در 17 اردیبهشت سال بعد یا به عبارتی در 7 می  می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که ثبت نام لاتاری تنها یک بار در سال اتفاق می افتد و درصورت تمایل به شرکت در قرعه کشی شما باید ظرف 34 روز تمام مدارک مورد نیاز را در سایت معرفی شده بارگذاری کنید.

راهنمای ثبت نام لاتاری 2025

سایت ثبت نام لاتاری 2025

شما به دو روش می توانید ثبت نام لاتاری 2025 را انجام دهید.

روش اول: با مراجعه به سایت های واسطه و پرداخت مبلغی انجام می گیرد. به این صورت که با مراجعه به این سایت ها و پرداخت هزینه بیان شده، مدارک شما جهت ثبت نام در سایت اصلی از شما گرفته شده و ثبت نام لاتاری 2025 انجام می شود.

روش دوم: شما می توانید با مراجعه مستقیم به سایت معتبر لاتاری آمریکا به صورت رایگان فرایند ثبت نام لاتاری 2025 خود را بگذرانید. این سایت به زبان انگلیسی بوده و فایل مربوط به ثبت نام لاتاری نیز هر سال در همین سایت بارگذاری می شود.

اموزش ثبت نام لاتاری 1403

برای ثبت نام در لاتاری 2025 می توانید به دو روش ذکر شده در بالا عمل کنید. در روش اول شما فرم مشخصات فردی و عکس مورد تایید لاتاری را به سایت های واسطه ارسال کرده و با پرداخت هزینه پشتیبان های سایت شما را راهنمایی کرده و ثبت نام لاتاری را برای شما انجام می دهند.

در روش دوم ابتدا به سایت اصلی مراجعه کرده و پس از طی مراحل روتین سایت های معتبر نظیر وارد کردن کد امنیتی و... وارد سایت ثبت نام لاتاری می شوید. پس از تکمیل فرم مشخصات فردی که شامل نام، نام خانوادگی، جنسیت،تاریخ تولد میلادی، شهر محل تولد وکشوری که در آن متولد شده اید، می شود به درگاهی از سایت برای ارئه مدارک وارد می شوید؛ پس از بارگذاری مدارک در بخش بعد باید آدرس پستی خود را وارد کرده و بعد شماره تماس، نام کشوری که در حال حاضر در آن اقامت دارید و آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید. پس از طی این مراحل در بخش بعدی درباره مدرک تحصیلی تان و وضعیت تاهل سوال های از شما پرسیده می شود که شما باید با کمک گرفتن از گزینه های ارائه شده به آنها پاسخ دهید. در صورت داشتن فرزند شما باید تمام مراحل بالا را برای فرزندان خود نیز طی کنید. پس از ثبت نهایی تمام اطلاعات، ثبت نام لاتاری2025 شما با موفقیت به اتمام می رسد.

هزینه ثبت نام لاتاری 2025

نکته قابل توجه این است که ثبت نام لاتاری 2025 در سایت اصلی لاتاری رایگان می‌باشد و نیازمند پرداخت هزینه نمی باشد. در صورتی که از سایت های واسطه برای ثبت نام لاتاری استفاده کنید باید هزینه ای را برای ثیت نام به سایت مربوطه پرداخت کنید. بعد از برنده شدن در لاتاری باید هزینه های قابل توجه ای برای اخذ ویزا، تکمیل فرم DS-260 ، آزمایشات مدیکال و مصاحبه در سفارت آمریکا پرداخت کنید. در این مراحل و اخذ ویزا شما باید از وکلا و متخصصین در زمینه قوانین و حقوق کمک بگیرید که در قبال طی این مراحل از شما مبلغی را خواهند گرفت.

قوانین و شرایط ثبت نام لاتاری 2025

تنها شرط مطرح در ثبت نام لاتاری 2025 داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم یا در صورت نداشتن مدرک دیپلم دو سال سابقه کاری باید داشته باشید. در سال های قبل شرط داشتن پاسپورت هم مطرح بود که از امسال این شرط هم برداشته شده است و ثبت نام لاتاری را آسان تر از قبل کرده است.

مدارک لازم برای ثبت نام در لاتاری 1403

شما برای ثبت نام در لاتاری 2025 فقط نیازمند مدارک تحصیلی یا سابقه کاری خود و عکس مورد تایید لاتاری هستید. در سال های گذشته دارا بودن پاسپورت برای ثبت نام الزامی بوده است ولیکن در سال جدید نیازی به داشتن پاسپورت برای ثبت نام نیست و تنها در صورت قبولی نیازمند پاسپورتی هستید که تا 6 ماه پس از مهاجرت به آمریکا نیز اعتبار داشته باشد. توجه داشته باشید عکس لاتاری ویژگی های دارد که باید در هنگام عکس برداری آن را رعایت کنید. در ادامه به بررسی ویژگی های عکس لاتاری می پردازیم.

راهنمای ثبت نام لاتاری 2025

عکس لاتاری

عکس لاتاری همان عکس پرسنلی شما هست با این تفاوت که نباید سایه داشته باشد. همچنین عکس شما باید رنگی و به ابعاد 600 در 600 پیکسل باشد. عکس لاتاری باید به صورت فرمت jpg  باشد و حجم آن نباید از 240 کیلو بایت فراتر رود. برای ثبت نام لاتاری 2025 شما نباید از عکس پرسنلی که در خانه دارید عکس بگیرید و همچنین نباید از عکس روی پاسپورت و کارت ملی خود عکس بگیرید و در سایت بارگذاری کنید. پس زمینه عکس لاتاری باید سفید باشد. از گذاشتن کلاه و ریختن موها به روی صورت خوداری کنید. عکس شما باید حداکثر برای 6 ماه پیش باشد و قبل از آن مجاز نیست. نکته آخر در هنگام عکس برداری از زدن عینک آفتابی یا طبی، سمعک، لنز و پرسینگ صورت اجتناب کنید.

لازم به ذکر است که بارگذاری و عکس و ثبت نام لاتاری به این معنا نیست که شما در قرعه کشی شرکت داده خواهید شد. در صورت نقص در مدارک یا مناسب نبودن عکس، شما فاقد شرایط اعلام شده و در قرعه کشی شرکت داده نمی شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لاتاری و نحوه ثبت نام در آن می توانید از کارشناسان آژانس مهاجرتی چهره نگار مشاوره دریافت کنید. برای این کار می توانید با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳ تماس بگیرید و یا به سایت finsadvisers.com مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: