کد خبر: ۴۰۷۴۶۶
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
بانک سپه در بخش‌های مختلف نهمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور چشمگیر دارد.

حضور پررنگ بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان یکی از مؤثرترین رویداد‌های صنایع مالی، بانکی و پرداخت کشور از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ دی‌ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران با رویداد‌های جانبی تازه و رویکردی متفاوت در برپایی نشست‌ها آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه در نهمین دوره برگزاری خود "تاب‌آوری و نوآوری" را موضوع محوری خود قرار داده است تا بار دیگر به همراه فناوران و بانکداران ایران و مجموعه‌ای هماهنگ از رویداد‌ها و فعالیت‌ها را با هدف کمک به توسعه اقتصاد ایران ارائه کند.

گفتنی است در این رویداد علاوه بر بخش نمایشگاهی شاهد برگزاری رویداد‌های متنوعی، چون ۳ جشنواره چهره‌های ماندگار سال ١۴٠٢، انتخاب محصولات برتر و جشنواره رساله دکتری، برگزاری ١۶ نشست تخصصی، رونمایی از محصولات جدید، تولد گفتگو‌های B۲B و... هم‌نظریم خواهیم بود.

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه علاوه بر حضور در هیئت داوران جشنواره چهره‌های ماندگار و مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، در پنل تخصصی تاب آوری و نوآوری در اکوسیستم صنعت بانکداری تجارب ارزنده خود در حوزه بانکداری را با صاحب‌نظران و کارشناسان حاضر در این رویداد مهم به اشتراک گذاشت و از غرفه‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بازدید کرد.

دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه نیز ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه در نشست نقد و ارزیابی بانک‌ها در مسیر تحول دیجیتال در روز دوم نمایشگاه به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.

بهزاد صفری معاون فناوری اطلاعات بانک سپه یکی از سه سخنران نشست هوش مصنوعی ریزش و رویش مشاغل در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران است.

بانک سپه به عنوان یکی از حامیان نمایشگاه تراکنش ایران با ایجاد غرفه از طریق شرکت‌های زیر مجموعه و حضور مدیران ارشد شرکت‌های فوق در سایر نشست‌های تخصصی، کمیته‌های علمی و کارگاه‌های ارائه محصول در بخش‌های مختلف حضور فعال دارد.

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران از ۱۸ لغایت ۲۰ دی ماه سال جاری با حضور کارشناسان و صاحب نظران اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری به مدت ۳ روز در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله تهران برگزار می‌شود.

 

طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی یک ضرورت است

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران بر ضرورت تمرکز بر طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پنل تخصصی با موضوع تاب آوری و نوآوری در اکوسیستم صنعت بانکداری و پرداخت ایران که با حضور مدیران عامل بانک‌های کشاورزی، قرض الحسنه مهر ایران و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی انفورماتیک در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد، طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی و بومی‌سازی آن‌ها در سطح سازمان‌ها را یک ضرورت دانست.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به رضایت و استقبال مشتریان برای استفاده از فناوری‌های مالی در کسب و کار‌ها گفت: علاقمندی مردم برای استفاده از محصولات فناورانه برای سازمان‌ها تعیین کننده است و بانک‌ها باید آمادگی پاسخگویی به این استقبال را در خود ایجاد کنند.

دکتر ابراهیمی اظهار داشت: روندها، محصولات، خدمات و فناوری‌هایی هستند که عامل اصلی شکل دهی بازار‌های آینده خواهند بود و در عصر حاضر لزوم استفاده صحیح از آن‌ها توسط بانک‌ها اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به قدمت و تاریخچه طرح و به کارگیری هوش مصنوعی در جهان خاطرنشان کرد:بانک‌ها نباید به آنچه امروز دارند قانع باشند و باید با پیش‌بینی آینده، آمادگی لازم برای رشد و پیشرفت سریع در این حوزه را داشته باشند.

دکتر ابراهیمی بر ضرورت آمادگی بانک‌ها برای عملیاتی کردن موضوعات مختلف حوزه فناوری نظیر احراز هویت بیومتریک، رمز ارزها، بلاک چین و ... تاکید کرد و افزود: مدیران بانکی باید از نیرو‌های جوان فعال در این حوزه حمایت کرده و اجازه آزمون و خطا و شکست را که هم زمینه پیشرفت آنهاست را بدهند.

مدیرعامل بانک سپه لازمه پیشرفت و نهادینه‌سازی فن آوری‌های نوین در بانک‌ها را سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی جوان و با انگیزه و تشکیل تیم‌های عملیاتی فعال در این حوزه برای پیشرفت کشور دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: