کد خبر: ۴۰۷۵۱۰
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
0
پلتفرم «کیولند» راهکار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای حل بخشی از مسائل اقتصادی مردم در شرایط کنونی است. است. تخصیص اعتبار به‌صورت آسان و ارسال سریع کالا از جمله ویژگی‌های این پلتفرم به شمار می‌رود.

کیولند؛ راهکاری برای افزایش قدرت خرید مردم و دریافت وام اعتبار آنلاین

این بانک با معرفی پلتفرم دیجیتال «کیولند» در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، محصولی برای پاسخ به نیازهای مختلف مشتریان خود ارائه کرده است.

 

«حسین هدایتی» مدیر پروژه «کیوبانک» قرض‌الحسنه مهر ایران در کارگاه معرفی کیولند، آن را این‌گونه معرفی کرد: ۶ دلیل مهم برای شکل‌گیری سرزمین تمام دیجیتال مهر وجود دارد که هر کدام از این‌ها چالش اصلی نظام اقتصادی و صنعت بانکداری دیجیتال هستند.

 

وی در ادامه با برشمردن دلایل ایجاد پلتفرم کیولند، گفت: مورد اول خدمات غیرحضوری و دیجیتال و مورد دوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه است. زیرا جایگاه قرض‌الحسنه در میان کسب‌وکارها خالی است و این نکته برای ما بسیار مهم است.

 

هدایتی افزود: مورد سوم افزایش قدرت خرید مردم است؛ یکی از اهدافی که در شکل‌گیری ایده خلق سرزمین مهر داشتیم موضوع افزایش خرید مردم بود. در زمانی که مردم قدرت خرید پایینی دارند، یکی از اهداف ما افزایش این قدرت بود.

 

مدیر پروژه «کیوبانک» خاطرنشان ساخت: مورد چهارم رونق کسب‌وکارها بود، زیرا زمانی که قدرت خرید مردم پایین باشد، عملاً کسب‌وکارها نیز وارد رکود می‌شوند و نیاز به عملی است تا رونق به کسب‌وکارها بازگردد. مورد پنجم و ششم هدفمندسازی محل مصرف و جلوگیری از افزایش تورم است، زیرا این ۲ مورد مستقیماً بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند.

 

وی افزود: برای رسیدن به این اهداف لازم بود سرزمینی داشته باشیم که دارای یک اتمسفر قرض‌الحسنه باشد تا اکوسیستم‌ها بتوانند در این اتمسفر با هم مشارکت و تعامل داشته باشند؛ اما منظور از اکوسیستم‌ها چیست؟

 

هدایتی اظهار داشت: یک اکوسیستم دیجیتال متشکل از فناوری‌ها، پلتفرم‌ها و خدمات دیجیتالی است که به یکدیگر پیوسته‌اند و برای ایجاد یک ارزش برای مشتری با همدیگر در تعاملند. امروزه اکوسیستم‌ها در نقطه مقابل تمرکزگرایی هستند و با رویکرد ترکیب با یکدیگر کار می‌کنند و برای بقا لازم است که بازیگران مختلفی را در اکوسیستم داشته باشیم.

 

هدایتی در ادامه درباره سرزمین دیجیتال مهر گفت: ما در گام نخست سرزمین مهر را با یک اتمسفر قرض‌الحسنه ایجاد کردیم و اکوسیستم‌ها را به این سرزمین افزودیم. اکنون لازم است که این اکوسیستم‌ها با یکدیگر بر یک زیرساخت تمام دیجیتال همکاری و تعامل داشته باشند.

 

و تصریح کرد: عملاً کیولند پلتفرم مربوط به یکی از مهم‌ترین ضرورت‌ها در سرزمینی تمام دیجیتال است و این پلتفرم می‌تواند فرآیندهایی را که در این اکوسیستم‌ها بین مشتری و تأمین‌کنندگان وجود دارد، دیجیتالی کند. پلتفرم کیو به‌گونه‌ای طراحی شده که بتواند این امکان را به ما بدهد که همه سرویس‌های بانکی، کسب‌وکاری و هر آنچه را در این پلتفرم وجود دارد به وسیله Banking as a service در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

 

تحویل سریع کالا با حداقل تفاوت قیمت بین نقد و اقساط

کارگاه معرفی کیولند، با دعوت از مدیر کسب‌وکار پروژه کیو و معاون اداره کل سازمان‌وبرنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ادامه یافت و این افراد به معرفی جزئی‌تر کیولند و اپلیکیشن کیوبانک پرداختند.

 

«امیر بیگدلی» مدیر کسب‌وکار پروژه کیو درباره کیوبانک و مزایای کیولند در این پنل گفت: ما درباره پلتفرم کیوبانک اهدافی کلی داریم و به‌عنوان اولین مدل کسب‌وکاری آن را به کیولند متصل کرده‌ایم. کیولند در پس‌زمینه از پتانسیل‌های کیوبانک استفاده می‌کند.

 

وی اظهار داشت: تفاوت مدل مالی ما در کیولند و سایر پلتفرم‌های مشابه این است که نرخ تأمین مالی کیولند ارزان‌قیمت است. یکی از بحث‌های مهمی که مشتریان این پلتفرم‌ها با آن سر و کار دارند، نرخی است که می‌تواند کمک کند تا خرید خود را با حداقل هزینه انجام دهند.

 

بیگدلی افزود: سعی کردیم در تأمین مالی کیولند این نگاه را داشته باشیم که طبقه متوسط و ضعیف جامعه از این بستر استفاده کنند. برای فرآیند مالی این مجموعه نیز از کیوبانک استفاده می‌کنیم که تا حد ممکن تجربه مشتری در طی این تأمین مالی راحت شود.

 

وی تأکید کرد: نگرش ما با پذیرندگان در کیولند این است که بتوانیم در اسرع وقت تحویل کالا را انجام دهیم زیرا نکته مهم برای ما تحویل سریع کالای با اصالت و با حداقل تفاوت نقد و اقساط است.

 

فرآیند آسان وام فوری کیوبانک و دریافت اعتبار در کیولند

«رضا رزمی» معاون اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این پنل فرآیند پرداخت در محصولات نوین این بانک را به مخاطبان معرفی کرد.

 

وی در این باره گفت: فرآیند پرداخت تسهیلات در کیوبانک مشتمل بر ۲ بخش است؛ نخست همین کیولند و اعتباری است که به مشتری می‌دهیم و بخش دیگر مشتریانی هستند که نزد ما اعتباری داشتند و اکنون می‌خواهند از تسهیلات استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 

رزمی افزود: ما برای مشتریانی که نزد ما اعتبار دارند، تسهیلاتی تحت عنوان وام فوری آنلاین داریم که این تسهیلات در جشنواره دکتر نوربخش در بخش مسئولیت‌های اجتماعی رتبه اول را کسب کرد.

 

وی خاطرنشان ساخت: نخست مشتری اعتبارسنجی می‌شود و اگر رتبه اعتباری مشتری A و B بوده و دارای امتیاز لازم باشد، تا سقف ۵۰ میلیون تومان در همه ساعات شبانه‌روز به مشتری وام پرداخت می‌کنیم.

 

رزمی اظهار داشت: اعتباری که برای پلتفرم کیولند در نظر گرفته‌ایم به این شکل است که قاعدتاً باید یک احراز هویت انجام شود تا بتوانیم به مشتری خدمات ارائه دهیم. اگر مشتری حتی در بانک حساب نداشته باشد، با اپلیکیشن کیوبانک به‌صورت غیرحضوری و هوشمند می‌تواند افتتاح حساب را انجام دهد.

 

معاون اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: برای تسهیلات نیز با سامانه‌هایی که در اختیار داریم، کار اعتبارسنجی را انجام می‌دهیم و متناسب با اعتبار مشتری تسهیلات را به وی پرداخت می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: