May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۵۷۶
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
رئیس پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری کیف قاپ و کشف کیف حاوی ارز‌های خارجی از خودروی متهم خبر داد.

به دام افتادن سارق کیف قاپ در شهرک راه آهن

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: روز گذشته ماموران کلانتری شهرک راه آهن از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان یک فقره کیف قاپی در محدوده نمایشگاه "هتل المپیک" توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: با دریافت خبر بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۱ به نشانی اعلامی اعزام و با تحقیقات میدانی موفق شدند مشخصات خودروی سارق را شناسایی کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مال باخته موفق شده بود چهره‌ای از سارق را در اختیار ماموران قرار بدهد، ادامه داد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز و ماموران این پلیس موفق شدند خودروی سارق را در محور‌های عبوری محدود به محل سرقت شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: کیف ربوده شده حاوی ۲۵۰۰ یو آن چین، ۱۵۰ یورو و ۱۴۰۰ دلار از داخل خودروی سارق کشف و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به کیف قاپی و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم پور در پایان امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه عنوان کرد و بیان داشت: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.
به گفته این مقام انتظامی کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: