کد خبر: ۴۰۷۶۶۰
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
0
«فصل شکفتن» ویژه برنامه‌ای از رادیو انقلاب است که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی هر هفته تا پایان دهه فجر روزهای پنجشنبه و جمعه روی امواج رادیو پخش می‌شود.

روایت عینی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب‌اسلامی در «فصل شکفتن»

«فصل شکفتن» ویژه برنامه‌ای از رادیو انقلاب است که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی هر هفته تا پایان دهه فجر روزهای پنجشنبه و جمعه روی امواج رادیو پخش می‌شود.

 

حسین روزبهانی تهیه کننده «فصل شکفتن» درباره این ویژه برنامه به صبا گفت: این ویژه برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته به صورت زنده از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۳۰ از ۲۱ دی ماه تا پایان دهه فجر از رادیو انقلاب پخش می شود.

 

او ادامه داد: این برنامه ترکیبی، آیتم‌های مختلفی دارد که موضوعات مختلفی را نیز در بر می‌گیرد. یکی از اولویت‌های این برنامه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است که ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود. در بخش دیگر نیز به آخرین تحولات روز جهان، یمن، طوفان الاقصی و غزه می‌پردازیم.

 

روزبهانی خاطرنشان کرد: مهمانان حاضر در برنامه یاران امام راحل و انقلابیونی هستند که آن دوران را درک کردند و به بازآفرینی و بیان خاطرات‌شان برای نسل جوان می‌پردازند. همچنین در این برنامه ما از مهمانان حضوری و تلفنی که شاهدان عینی انقلاب، مدیران جهادی و جوان دهه‌های شصت و هفتادی که در مسیر انقلاب گام برداشتند و کارشناسانی از حوزه‌های سیاسی و منطقه‌ای بهره خواهیم برد و به بررسی آخرین تحولات جهان و منطقه خواهیم پرداخت.

 

این تهیه‌کننده همچنین به پویش #فرزندان_انقلاب اشاره کرد و گفت: مخاطبان برنامه برای پیوستن به پویش#فرزندان_انقلاب می‌بایست با پرچم کشورمان عکس بگیرند و از طریق یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی به شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ ارسال کنند، این تصاویر شامل تصاویر کودکان همراه با پرچم ایران، عکس سلفی با پرچم ایران و حضور خانواده‌‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال‌های گذشته‌ شهر یا روستای کشور باشد. تصاویر ارسالی در رادیو نمای انقلاب و سایت شبکه رادیو گفتگو و درگاه‌های فضای مجازی این شبکه پخش و به عکس‌های ارسالی به‌ قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

 

روایت عینی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب‌اسلامی در «فصل شکفتن»

 

در ادامه ایمان قاسم پور مجری ویژه برنامه «فصل شکفتن» به ویژگی‌های مهمانان حاضر در برنامه اشاره و تصریح کرد: مهمانان این برنامه کارشناسانی از مرکز اسناد انقلاب اسلامی، پژوهشگران و محققان تاریخ معاصر ایران، اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی، مبارزان پیش از انقلاب، یاران امام خمینی (ره)، اساتید معارف انقلاب اسلامی، استانداران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه، احزاب و تشکل‌های سیاسی_دانشجویی، سازمان‌ها و مدیران جهادی هستند.

 

او همچنین خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم توصیه‌هایی را خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان در حوزه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی مطرح و توجه ویژه به جامعه بانوان کشور فرمودند، در این برنامه تلاش می کنیم تا از مدیران و مسئولان حاکمیتی و بخش‌های خصوصی که در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت دارند دعوت کنیم تا به ارائه آخرین فعالیت‌های خود در حوزه جهاد تبیین، امیدبخشی و دستاوردهایشان بپردازند.

 

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی حسین روزبهانی و گویندگی ایمان قاسم پور هر هفته تا پایان دهه فجر روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۹ صبح از امواج رادیو انقلاب پخش می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: