April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۶۸۱
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی، نقش خانواده کارکنان صندوق را در تعالی این نهاد بی بدیل توصیف کرد.

در جشن ۵۶ سالگی تاسیس صندوق؛ خانواده کارکنان صندوق تامین خسارت‌های بدنی تجلیل شد

به نقل از روابط عمومی صندوق تامین، مهدی قمصریان در مراسم جشن پنجاه و شش سالگی صندوق که امروز ۲۳ دی ماه در سالن اجتماعات صندوق تامین برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تاسیس صندوق، از این نهاد به عنوان گوهری ارزشمند و بی همتا و سند افتخار کشور یاد کرد.


مدیرعامل صندوق تامین، تاسیس صندوق تامین خسارت‌های بدنی در سال ۱۳۴۷ را به عنوان نظام جایگزین جبران خسارت‌های بدنی به قائم مقامی شخص خاطی و بیمه گر، اقدامی مترقی عنوان کرد و افزود: بحمدالله در فرایند زمان و با اصلاح قوانین، صندوق امروز منشاء برکات فراوان است که همه ملزم به صیانت از این دستاورد ارزشمند هستیم.


وی همچنین خطاب به مدیران و کارکنان صندوق در سراسر کشور بر تلاش حداکثری برای صیانت از منابع صندوق تاکید کرد.


قمصریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش، جایگاه و مشارکت پراهمیت خانواده در عملکرد سازمانی کارکنان افزود: شایسته است از یکایک خانواده همکاران بدلیل حمایت صبورانه و همراهی دلسوزانه آن‌ها با پرسنل صندوق صمیمانه قدردانی شود.


وی یادآور شد: در فقدان پشتیبانی و حمایت خانواده کارکنان، کیفیت خدمات به طور محسوس کاهش می‌یابد و لذا رضایتمندی مردم از خدمات صندوق مدیون همین خانواده هاست.


در این مراسم با حضور معاونین، مشاورین، مدیران و کارکنان از طرح یادبود پنجاه و شش سالگی صندوق تامین رونمایی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: