April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۷۶۵
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
گوشی های محبوب و خوش‌قیمت سری ردمی نوت ۱۳ رسما با اعلام شیائومی وارد بازار جهانی می‌شوند.

سری ردمی نوت ۱۳ برای عرضه در بازار جهانی معرفی شدند

شیائومی چند ماه پیش سری ردمی نوت ۱۳ را در چین معرفی کرد و پس از سه ماه آن را در هند عرضه کرد. اکنون رسما اعلام شده که این سری در چند مدل در باقی نقاط جهان در دسترس قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارشی تازه، شیائومی امروز عرضه جهانی سری ردمی نوت ۱۳ را آغاز کرد. البته مثل همیشه، شیائومی گوشی‌های خود را در ایالات متحده عرضه نمی‌کند، اما این سری به طور رسمی در اکثر قاره اروپا و در بازار‌های مختلف دیگر در سراسر جهان عرضه می‌شوند. نمایشگر این سری AMOLED است و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی ارائه می‌دهد. باتری این گوشی‌ها ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و همگی نسبت به قیمت خود مشخصات خوبی دارند.
مشخصات سری ردمی نوت ۱۳

ردمی نوت ۱۳ پرو ۴ G دارای چیپست Helio G ۹۹ است، در حالی که مدل نوت ۱۳، ۴ G به اسنپدراگون ۶۸۵ مجهز شده است. مدل پرو این سری از ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‎‌کند. مدل نوت ۱۳ دارای ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با فرکانس ۱۲۰ هرتز و وضوح +FHD با اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش هستند. مدل پرو دارای محافظ گوریلا گلس ۵ است در حالی که نوت ۱۳ به محافظ گوریلا گلس ۳ مجهز شده؛ هر دو مدل از حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت پشتیبانی می‌کنند.

ردمی نوت ۱۳ پرو به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP ۳ سامسونگ مجهز است. مدل نوت ۱۳ نیز یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری را ارائه می‌دهد. هر دو گوشی همچنین دارای دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و همچنین دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو هستند. هیچ یک از این دو گوشی از ضبط ویدئوی ۴ K پشتیبانی نمی‌کنند و حداکثر کیفیت آن‌ها ۱۰۸۰ پیکسل است.

ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارند، اما مدل پرو در مقایسه با مدل معمولی با شارژ سریع ۳۳ واتی، از ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند. هر دو گوشی اندروید ۱۳ را با رابط کاربری MIUI ۱۴ ارائه می‌دهند و دارای گواهی IP ۵۴ برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب هستند.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵ G نیز وارد بازار جهانی خواهد شد. این گوشی نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیتی و محافظ گوریلا گلس ویکتوس دارد. تراشه آن دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا است. این گوشی از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ظرفیت پایه رم و حافظه در آن ۸ و ۲۵۶ گیگابایت است.

قیمت ردمی نوت ۱۳، ۴ G از ۲۰۰ یورو و ردمی نوت ۱۳ پرو ۴ G از ۳۰۰ یورو آغاز می‌شود. ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵ G نیز با قیمت پایه ۵۰۰ یورو عرضه می‌شود. گفتنی است که مدل‌های استاندارد و پرو این سری هم نسخه ۵ G دارند که مشخصاتشان اندکی متفاوت است، اما تمرکز ردمی روی عرضه نسخه ۴ G در بازار جهانی خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: