April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان در واحد تولیدی پاک سون نوین ارس حضور یافت؛
کد خبر: ۴۰۷۷۷۶
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حضور در واحد تولیدی پاک‌سون نوین ارس ضمن عرض تسلیت به خانواده عظیمی درپی درگذشت مالک شرکت، از آخرین روند تولید و صادرات این مجموعه بازدید کرد.‌

تخصیص زمین برای توسعه خط تولید شرکت / پد آرایشی بهداشتی به تولیدات بانیو اضافه شد

مجید کیانی در این بازدید با تاکید بر ضرورت صادرات محصولات باکیفیت پاک‌سون نوین ارس به کشور‌های همسایه، اظهار داشت: زمین مجاور این واحد تولیدی از چندین ماه قبل جهت ارائه به کارخانه آماده شده و انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به تحویل زمین اقدام و فاز توسعه مجموعه آغاز گردد.

کیانی افزود: باتوجه به هزینه‌های مرحوم عظیمی جهت راه‌اندازی خط تولید پوشک و زحمات چندین ساله آن فقید کارآفرین برای احداث واحد صنعتی، نباید مسیر رو به‌پیشرفت پاک‌سون نوین ارس متوقف گردد و خط تولید پوشک نیز راه‌اندازی شود.

در این بازدید امید عظیمی مدیرعامل پاک‌سون نوین ارس ضمن تاکید بر آغاز فاز توسعه مجموعه، از فعال‌سازی خط تولید پد آرایشی بهداشتی در سالجاری خبر داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: