April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
وزیر دفاع در حاشیه حیاط دولت:
کد خبر: ۴۰۷۸۱۷
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
امیر آشتیانی تاکید کرد: در دفاع از منافع ملی و مردم کشورمان هیچ محدودیتی قائل نیستیم.

در دفاع از منافع ملی محدودیتی قائل نیستیم

امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه حیاط دولت گفت: در دفاع از منافع ملی و مردم کشورمان هیچ محدودیتی قائل نیستیم.

وی افزود: تروریسم را در سراسر جهان محکوم می‌کنیم؛ بنابراین اگر هر نوع اقدامی در رابطه با نقض حقوق مردم ما و اقدامات تروریسی علیه مردم انجام شود، حتما عکس‌العمل نشان خواهیم داد.

وزیر دفاع همچنین گفت: به حق حاکمیت، منافع، حقوق، قوانین و تمامیت ارضی همه کشور‌ها احترام می‌گذاریم خصوصا همسایگان ایران؛ اما اجازه شیطنت در مرز‌های ایران را به کسی نمی‌دهیم و به شدت برخورد خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم سطح فناوری‌ها در حوزه موشک را ارتقا بدهیم.

آشتیانی افزود: روسیه قول داد به امنیت، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام بگذارد. در خصوص ملاحظاتی که در منطقه داریم و باید رعایت شود مخصوصا احترام به حق حاکمیت مان با وزیر دفاع روسیه صحبت کردیم و او هم مساله تایید کرد. بنا شد در تفاهم نامه‌ای که قرار است با وزارت خارجه دنبال کنند حتما لحاظ کنند که مواردی که به امنیت و حاکمیت و تمامیت ارضی ما مربوط می‌شود روسیه کاملا رعایت و دنبال کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: