رییس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس در گفتگو با پول نیوز خبر داد:
کد خبر: ۴۰۷۸۸۶
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
0
رییس هیئت‌مدیره و معاون توسعه منابع انسانی پالایشگاه نفت بندرعباس: در اوج تحریم ها کمیت و کیفیت بنزین و گازوئیل را توانستیم ارتقا بدهیم و این کار بزرگ انجام نمی شد مگر با همت نیروی انسانی متعهد و نخبگان و متخصصین ما که سرمایه اصلی سازمان هستند.

افزایش کمیت و کیفیت بنزین پالایشگاه بندرعباس در اوج تحریم ها با همت متخصصین داخلی

پالایشگاه نفت بندرعباس با بیش از 4000 نفر پرسنل متخصص و فنی به عنوان یکی از پالایشگاه های مهم کشور با ظرفیت تولید 350 هزار بشکه در روز تامین کننده 18 درصد از سوخت کشور شامل بنزین یورو 5 و نفت گاز یورو 4 است.

 

تولید بنزین یورو 5 و نفت گاز یورو چهار و دستیابی به دانش فنی تولید روغن های گروه 2 و 3 و ثبت اختراع افزودن میعانات گازی به قسمت بالای برج تقطیرو ثبت دانش فنی کک اسفنجی و تولید 200 مگاوات برق پایدار با نصب توربین های گازی از جمله دستاوردهایی است که تحت بیشترین فشارهای تحریمی پالایشگاه نفت بندرعباس موفق به انجام آنها شده است.

 

دستاوردهای مهم پالایشگاه نفت بندرعباس که پیش از این توسط مدیرعامل محترم این شرکت بیان شده خبرنگار پول نیوز را بر آن داشت تا در گفتگو با اسحاق جعفری رئیس هیات مدیره و معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت پالیش نفت بندرعباس به بررسی تحولات سرمایه انسانی و تاثیر آن در دستاوردهای چشمگیر پتروشیمی بندرعباس بپردازد که در ادامه منتشر می شود:

 

رئیس هیات مدیره پالایشگاه بندرعباس در پاسخ به رابطه تاثیر سرمایه انسانی توانمند در تحولات سازمان و افزایش بهره وری گفت: اگر ما به نیروی انسانی که سرمایه اصلی سازمان است توجه داشته باشیم و به آن انگیزه بدهیم و روحیه‌ آنها را تقویت کنیم، این موضوع افزایش تولید، افزایش بهره‌وری و در نهایت افزایش سود سهام‌داران شرکت که همان ۳۰ تا چهل میلیون بیمه شده تأمین اجتماعی هستند را در پی خواهد داشت.

 

 

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس در تبیین این مطلب که در تحولات و توسعه و پیشرفت سازمان حرف اول و آخر را سرمایه انسانی می زند، افزود: اتفاق خوبی که در پالایشگاه بندرعباس در اوج تحریم رخ داد این است که هم کمیت وهم کیفیت بنزین و گازوئیل را توانستیم ارتقا بدهیم و این کار بزرگ انجام نمی شد مگر با همت نیروی انسانی متعهد و نخبگان و متخصصین ما که سرمایه اصلی سازمان هستند. تنها منبع بدون جایگزین سازمان همین سرمایه اصلی سازمان یعنی نخبگان و متخصصانی هستند که توفیق خدمتگزاری به این عزیزان در شرکت پالایش نفت بندرعباس داریم.

 

اسحاق جعفری در ادامه گفتگو با اعلام اینکه از سال ۹۰ با اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس به بخش خصوصی واگذار شد و در بورس انرژی و کالا محصولات خود را عرضه می‌کند به دغدغه هیات مدیره و مدیران پالایشگاه بندرعباس  و توجه ویژه دکتر لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به تامین مسکن نیروی انسانی پالایشگاه و رفاه سرمایه های انسانی شرکت پرداخت و گفت:  با توجه به مصوبات مجمع‌عمومی صاحبان سهام و سهام‌داران با تأکید آقای دکتر للِه گانی برای رفع مشکل مسکن 1500 نفر از کارکنان در شهرک مروارید در جوار پالایشگاه در تلاش هستیم زودتر مجوز را از مجمع بگیریم و بتوانیم برای همکاران هم در شهرک مروارید و هم در شهر بندرعباس شاهد احداث مسکن باشیم.

 

بیشتر بخوانید: بدعهدی کنسرسیوم متشکل از دو شرکت ژاپنی و کره‌ای به علاوه یک شرکت فرانسوی با پتروشیمی بندرعباس (+فیلم)

 

رئیس هیات مدیره پالایشگاه بندرعباس در رابطه با نقش بانک ها در حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی نیز تصریح کرد: طی ده سال گذشته که بانک رفاه و سازمان تأمین اجتماعی سهام‌دار عمده پالایشگاه نفت بندرعباس شده اند، تداوم و ثبات مدیریتی باعث شده که نه تنها کاهش تولید نداشته باشیم بلکه با انجام طرح های توسعه ای، افزایش تولید هم داشته ایم. علاوه بر بخش تولید در بخش‌های بازرگانی هم با تسهیلات بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل و سهام‌دار پالایشگاه،  اتفاقات خوبی افتاده و چشم انداز آینده هم مثبت است.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه باعث افتخار است که به عنوان یک خدمتگزار کوچکی از مردم بندر و شرکت پالایش نفت بندعباس خدمتگزاری میکنم و به عنوان فرزندی از هرمزگان توفق این را دارم که در یک بنگاه اقتصادی بزرگ به مملکتم خدمت کنم افزود: از زمان شروع پروژه و طرح توسعه و کک‌سازی پالایشگاه بندرعباس با تأکیدات دولت محترم و شخص رئیس‌جمهوری بر اشتغال و جذب نیروهای بومی توسط صنایعی که در استان ها استقرار دارند، در استان‌ها ۸۰۰۰ نفر در حین اجرای پروژه و ۲۷۰۰ نفر هم به صورت جذب شرکت مشغول بکار شده اند .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: