کد خبر: ۴۰۷۹۰۴
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
0
رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت مدیر عامل بانک ملت و از مدیران پرتلاش و اثرگذار شبکه بانکی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت مدیرعامل بانک ملت

محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک ملت و از مدیران پرتلاش و اثرگذار شبکه بانکی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت برادر ارجمند جناب آقای رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک ملت و از مدیران خدوم و پرتلاش نظام بانکی ایران موجب تأثر و تألم گردید.

شخصیت حرفه‌ای، اخلاق‌مدار و خدمات ارزنده این چهره ماندگار نظام بانکداری در دوران مسئولیت‌های مختلف طی ۳۰ سال تلاش آنمرحوم در شبکه بانکی و طرح‌های ملی و اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست و قطعا خدمات بی‌شمار ایشان در مسیر رشد و شکوفایی نظام بانکی ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

بدون تردید جایگاه اثرگذار و نقش‌آفرینی بی‌بدیل امروز شبکه بانکی در تامین مالی اقتصاد کشور حاصل دست رنج، تلاش و صرف عمر گران بهای مدیرانی همچون مرحوم مغفور جناب آقای دولت‌آبادی است که با پیگیری و تلاش شبانه روزی همه مدیران خدوم و کارکنان زحمت‌کش شبکه بانکی کشور برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده نظام اسلامی ادامه خواهد داشت.

اینجانب از طرف خود و همکاران نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران، فقدان این مدیر پرتلاش را به خانواده داغدار آنمرحوم، خانواده بزرگ بانک ملت و همه مدیران و همکاران صنعت بانکداری کشورمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و بستگان ارجمند، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت دارم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: