April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در دیدار مدیرعامل سازمان و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مطرح شد؛
کد خبر: ۴۰۷۹۵۲
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در طول ماه‌های گذشته رویدادهای ملی و بین‌المللی شاخصی در حوزه ورزشی به میزبانی ارس برگزار شده و این روند باید استمرار یابد.

ظریفت ژئوپارک جهانی ارس باید در راستای توسعه توریسم ورزشی به کار گرفته شود

مجید کیانی با بیان اینکه سطح تعاملات و همکاری سازمان با اداره‌کل ورزش و جوانان استان در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: این تعاملات فرصتی مغتنم برای معرفی پتانسیل‌های ارس جهت جذب سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توریسم ورزشی پیش روی ما قرار می‌دهد و ما از ترویج ورزش همگانی و قهرمانی و اجرای پروژه‌های مشترک ورزشی در منطقه آزاد ارس استقبال می‌کنیم.

کیانی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به تبع رشد اقتصادی و بهره‌مندی از آوازه ژئوپارک جهانی ارس را فرصتی منحصر به‌فرد برای توسعه توریسم دانست و تاکید کرد: ظرفیت جهانی و بی‌نظیر ژئوپارک می‌بایست در دستور کار توسعه توریسم ورزشی باشد.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان به جهت ایجاد بستر‌های تعاملات ارزنده فی‌مابین، از مدیرعامل سازمان تقدیر و برای همکاری در بخش جذب سرمایه‌گذار ورزشی و استمرار اجرای رویداد‌های بزرگ در منطقه اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: