April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۰۴۸
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
0
مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس با برشمردن فعالیتهای پالایشگاه بندرعباس در حوزه فعالیت های اجتماعی، از احداث و تحویل بیمارستان 112 تختخوابی فوق تخصصی کودکان بندرعباس توسط این شرکت خبر داد.

ساخت و تحویل بیمارستان 112 تختخوابی فوق تخصصی کودکان توسط پالایشگاه بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی (+فیلم)

مجتهدزاده باتوجه به اینکه از خادمین آل الله مخصوصا امام رضا هستند به درخواست علی بهبود مجری کارشناس  پول نیوز صحبت‌های خود را با دعایی در حق مردم و همکاران خود شروع کرد و گفت: من این توفیق را دارم که خادم آقا علی بن موسی‌الرضا هستم و همیشه در حرم برای همه همکاران عزیزمان که دور از خانواده  واقعاً زحمت می‌کشند. پیش از این اتفاق هم افتاده که همکارانمان موقع فوت و مریضی عزیزانشان از آنها دور بودند و خدمتی که دارند به ملت انجام می‌دهند تسکین دردهایشان است. آرزوی سلامتی و سعادت می‌کنم از پیشگاه آقا علی بن موسی‌الرضا.

 

ایشان در ادامه گفتگو به سابقه همکاری خود با پالایشگاه نفت بندرعباس گفت: از سال ۷۶ و در بدو تأسیس پالایشگاه از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت استخدام به عمل آمد و استخدام من نیز در پالایشگاه بندرعباس بود. در واقع زمانی که اینجا هنوز به بهره‌برداری نرسیده بود و ما چند ماه قبل از افتتاح رسمی پالایشگاه در آن حضور داشتیم و تا الان نیز در خدمت عزیزان هستیم.

 

 

وی افزود: از سال ۷۶ که پالایشگاه افتتاح شد ما تقریباً از همه کشور همکار داشتیم، از شمال و جنوب و شرق و غرب در پالایشگاه خدمت می‌کردند و همچنان ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از همکارانمان از سراسر کشور در پالایشگاه مشغول به کار هستند که با توجه به شهرک مروارید این همکاران با خانواده خود در آن اسکان دارند.

 

بیشتر بخوانید: پالایشگاه بندرعباس در میان 500 شرکت برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی رتبه سوم را کسب کرده است (+فیلم)

 

 سید محمدعلی مجتهدزاده  مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس با تاکید بر اینکه پالایشگاه بندرعباس یک صنعت آلوده کننده نیست و هر ساله به عنوان یک شرکت پاک مجوزهای لازم را از سازمان محیط زیست دریافت می‌کند، افزود: پالایشگاه بندرعباس همواره به مسئولیت های اجتماعی خود متعهد و پایبند بوده است.  مجتهدزاده در ادامه با اعلام اینکه پالایشگاه بندرعباس اولین شرکتی بود که در سال ۹۳ ایزو ۲۶۰۰۰ را در شرکت اجرا کرده است، به موارد زیر بعنوان بخش کوچکی از دیگر فعالیت های این شرکت بزرگ پالایشی در حوزه مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد:

 

ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه در منطقه فقیرنشین بندرعباس که در حال حاضر ۱۵۰۰ دانش‌آموز در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.

ساخت و تجهیز کارگاه‌های مکانیک و شیمی دانشگاه هرمزگان

ساخت و تجهیز بیمارستان سوختگی

احداث و تجهیز بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی فوق‌تخصصی کودکان بندرعباس در کمتر از دو سال که قرار بود در بهمن‌ماه ماه سال ۱۴۰۲ افتتاح رسمی می‌شود و هم اکنون تحویل داده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: