April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۰۷۰
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
سازمان تعزیرات حکومتی یک شرکت هواپیمایی را علاوه بر پرداخت ۱۰۲ میلیارد ریال جریمه به قطع سهمیه سوخت یارانه‌ای محکوم کرد.

جریمه ۱۰۲ میلیاردی یک شرکت هواپیمایی

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: حکم پرونده یک شرکت هواپیمایی که در ایام اربعین اقدام به گرانفروشی بلیط کرده بود در شعبه چهارم مهم و ملی تعزیرات حکومتی به پرداخت ۱۰۲ میلیارد ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش تخلف محکوم شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همچنین با توجه به تکرار تخلف، حکم به ممهور کردن مجوز شرکت به مهر تخلف مرتبه دوم و قطع سهمیه سوخت یارانه‌ای پرواز‌های داخلی و خارجی به جز سفر‌های زیارتی به مدت سه ماه به عنوان قطع خدمات دولتی محکوم شد.

محسنی گفت: رئیس شعبه چهارم مهم و ملی براساس مصوبات سران قوا حکم قطعی و لازم الاجرا به پلمب و نصب ۱۰ روزه پارچه تخلف بر سر در دفتر تهران این شرکت به منظور آگاهی مردم را صادر کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان گرانفروشی احراز شده چهار میلیارد و ۷۲ میلیون ریال در فروش ۴۱۰ پرواز اصفهان به نجف و ۱۳۳ بلیط رشت به نجف بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: