کد خبر: ۴۰۸۰۸۵
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با حضور معاون اول، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت برگزار شد.

بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی برگزار شد/ تقدیر از ۲۰ برگزیده در بخش حقیقی

بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با حضور معاون اول، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، وزیر بهداشت، دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت و محققان، برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی مرکز همایش‌های بین المللی رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، از ۲۰ برگزیده در بخش حقیقی و ۴۸ برگزیده در بخش حقوقی، تقدیر به عمل آمد.

این جشنواره با شعار مهار تورم و رشد تولید و حمایت از تحقیقات و فناوری‌ها در راستای حل مشکلات حوزه سلامت کشور در ۵ کمیته علوم پایه، علوم بالینی، فناوری، دانشجویی و بهره وری و ارتقای سلامت برگزار شد و میزان مشارکت محققان و دانشمندان از این جشنواره نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته و از ۵۷۰ اثر در سال گذشته به ۸۰۴ اثر رسیده است.

در این جشنواره از ۴ محقق، ۳ مخترع، ۲ فناور، ۳ محقق جوان، ۲ دانشجوی فناور، ۲ پژوهش کاربردی، ۲ طرح تحقیقاتی، ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی، ۶ مرکز رشد فناوری سلامت، ۱۹ مرکز تحقیقاتی، ۳ شرکت دارای محصول برتر، یک شرکت دانش بنیان، ۶ مجله فارسی و انگلیسی و همچنین چندین واحد توسعه بالینی بیمارستان‌ها تقدیر شد.

در حاشیه این جشنواره، بخشی از دستاورد‌های تحقیقاتی و فناوری برخی از شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: