April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۱۵۴
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
با همکاری بیمه البرز و سخنکده متن و در یازدهمین نشست دوشنبه های نوآوری عوامل موفقیت فروش طرح شوکا با سخنرانی بیش از ۱۰ مدیر ارشد و میانی این شرکت ارائه شد.

البرز، شوکا و دستاوردهایش

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ موسی رضایی میر قائد مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره بیمه البرز دراین نشست که با حضور برخی مدیران بیمه مرکزی برگزار شد گفت: با ارائه و فروش محصولات جدید ودارای جذابیت، بدنبال نقش آفرینی چشمگیر در صنعت بیمه بودیم که نتیجه آن هم کسب سهم قابل قبول در رشته‌های مختلف و به تبع آن کمک به اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان شد.

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه با اشاره به فرآیند کوتاه ایده پردازی تا اجرای شوکا گفت: اینکه در کمتر از ۸ ماه ۲۲ درصد از پرتفوی بیمه البرز به بیمه زندگی اختصاص پیدا کرد اقدامی منحصر به فرد است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۴ این میزان به ۵۰ درصد برسد.

موسی رضایی همچنین تامین نیازمندی‌های مستمری بگیران و بازنشستگان را با ورود این شرکت به حوزه بازنشستگی و ارائه محصولات متناسب با آن در دستور کار دانست.

محمود حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی هم در این رویداد با اشاره به لزوم تفکیک حساب‌های زندگی و غیر زندگی، نوآوری بیمه البرز در ارائه محصولات جدید و مزایای طرح شوکا برای مشتریان گفت: بیمه مرکزی از محصولاتی که تمامی اقشار جامعه را حمایت کند و از طرفی توان رقابت با محصولات بانکی و فاکتور مشارکت در منافع را داشته باشد استقبال خواهد کرد.

در ادامه مدیر توسعه بازار بیمه البرز ماراتن هشت ماهه توسعه و فروش بیمه نامه شوکا را در شرایط تورمی اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: در زمان طراحی ۵ مرحله‌ای شوکا با بکارگیری راهکار‌های نوین مالی بسیاری از مشکلات پیش رو مرتفع شد و در عین حال پشتیبانی و آماده سازی زیرساخت‌های حوزه فناوری اطلاعات مسیر را برای حرکت هر چه بهتر فراهم نمود.

امیر سلطانی این طرح را که باهمکاری بیمه و بانک اجرایی شد نخستین محصول مشترک این دو صنعت دانست و از فروش ۲۰ هزار و ۵۰۰ فقره بیمه نامه شوکا در ۸ ماه اخیر خبر داد.

در ادامه این رویداد رؤسای ۶ شعبه برتر فروش شوکا به بیان تجربه، ایده، نحوه اجرا و جذب مشارکت شبکه فروش خود پرداختند.

هدف گذاری در فروش روزانه شوکا، تعامل و همکاری صمیمانه با نماینده‌های فروش، مزیت رقابتی محصول، برنامه ریزی هوشمند و تفکیک شبکه فروش بر اساس توانمندی و ظرفیت از جمله عواملی بود که توسط روسای شعب برتر مطرح شد.

در رویداد البرز، شوکا و دستاوردهایش همچنین پنلی با عنوان منشور شوکا از دید ستاد با حضور معاون فنی، مدیر بیمه‌های زندگی، مدیر توسعه بازار و اکچوئر داخلی بیمه البرز و همچنین رییس اداره نظارت فنی بیمه‌های زندگی بیمه مرکزی برگزار شد که در آن به بیان موضوعاتی، چون اهمیت آموزش در مسیر توسعه شوکا، نیاز سنجی بازار، قبول و ایفای تعهدات، انعطاف پذیری زیرساخت و پایش لحظه‌ای فروش شوکا پرداخته شد.

در پایان این رویداد از برخی مدیران ستادی و روسای شعب برتر در فروش شوکا قدردانی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: