کد خبر: ۴۰۸۳۱۳
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
در ادامه حملات مقاومت علیه مواضع اشغالگران آمریکایی در منطقه، مقاومت عراق پایگاه التنف در سوریه را هدف قرار داد.

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه

یک منبع میدانی به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: پایگاه آمریکا در منطقه «التنف» واقع در مثلث مرزی میان سوریه، اردن و عراق با چهار پهپاد هدف قرار گرفت. همچنین برخی منابع گزارش دادند که پایگاه الشدادی متعلق به اشغالگران آمریکایی نیز هدف حملات پهپادی قرار گرفته‌است.

صبح امروز نیز یک منبع به اسپوتنیک گفته بود: شامگاه شنبه یک مرکز فرماندهی نیرو‌های آمریکایی در حومه المالکیه در شمال استان الحسکه در شمال شرق سوریه هدف پهپاد‌هایی قرار گرفت.

این منبع اعلام کرد: پهپاد‌ها مرکز فرماندهی آمریکا واقع در کنار سد حیاک در روستای خربة عدنان معروف به «ریباریا» در حومه شهر المالکیه در شمال الحسکه را هدف قرار دادند.

پایگاه‌های آمریکایی در سوریه و عراق و همچنین مواضعی در سرزمین‌های اشغالی از زمان آغاز تشدید تنش‌های اشغالگران در نوار غزه، با توجه به حمایت نظامی و دیپلماتیک واشنگتن از صهیونیست‌ها، مورد حملات مکرر قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی در عراق مسئولیت بیشتر حملات به این پایگاه‌ها به علاوه حملات مشابه به پایگاه‌های آمریکایی در عراق را بر عهده گرفته‌است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: